|
|||||||
| Kennisbank | Registreer | FAQ | Airwork groepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
cleared to taxi
Airworker sinds: Mar 2007
Brevet: geen
Typeratings: geen
Uren: 5 als piloot
|
Bezoek aan oosthangaar met de scouting
beste KLM-ers,
k ben leiding bij scouting norvicus en 19 mei gaan we met onze groep van mander dan 20 kinderen (8 tot 10 jaar) naar schiphol om hun insigne hoogvlieger te verdienen. We zijn met 3 man leiding en een paar ouders. We willen natuurlijk op het panorama dek gaan kijken. Maar ook vroeg ik me af of iemand hier ons kan helpen een kijkje te nemen in de oost hangaar. Een korte rondleiding vinden ze vast geweldig . Wie kan mij helpen om in contact te komen met de crew in een van de oosthangaars of is/kent zoiemand? ik kom al van de telefoon met diverse luchtvaart maatschappijen maar ik denk laat ik het zo nogmaals proberen. Zo'n ervaring wil ik ze niet onthouden. Dus heeft iemand nog ideeen? ps: ik had al een thread in de crewroom maar dit leek me plek met mensen die meer kennis van zaken en contacten hebben. http://www.airwork.nl/bulletinboard/...ead.php?t=6065 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
cleared FL 300
Airworker sinds: Jun 2006
Brevet: CPL / fATPL
Typeratings: 737
Uren: 2000+
|
Hmm, tsja... Misschien kan je met KLM maintenance wat regelen, maar of ze dat doen met een kudde kinderen, ik betwijfel het helaas
Het moet ook allemaal nog langs security.Misschien kan je wat regelen met de DDA ( http://www.dutchdakota.nl/ )? Goed, DC-3 is geen 747, maar is toch ook leuk ? Hebben ook een hangaar op Oost, en ik denk dat je bij hun meer kans hebt.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
FL 60
Airworker sinds: Jan 2006
Brevet: ATPL
Typeratings: 737 series
Uren: Nog lang niet met pensioen
|
Lastig probleem mr pirate...
Ik heb zelf al een beetje na zitten denken voor je. Omdat ik het een super leuk idee van je vind. En ik vind het jammer dat dergelijke dingen zo ontoegankelijk zijn tegenwoordig. Maar het is inderdaad errug lastig om iets dergelijks te regelen. Want om op spl-oost te komen zal iedere scout een paspoort/legitimatie bewijs moeten hebben. De vraag is.. hebben alle Kiddo's dit? Ik weet dat er wel eens rondleidingen zijn (maatje van me werkt in een van de hangaars.) maar je zult eerst het bovengenoemde probleem moeten tackelen. Als dat ok is. wil ik best wel eens een balletje op gooien bij ons.. Maar om niemand blij te maken met een dood vogeltje. Verwacht het ergste Groetjes. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
over to departure
Airworker sinds: Jan 2005
Brevet: Aanwezig
Typeratings: check
Uren: 2000+
|
Dacht altijd dat kinderen onder de 14 jaar (jij ook timmie) daar onder bevoegde begeiding zonder paspoort naar binnen mochten
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
cleared to taxi
Airworker sinds: Dec 2006
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
|
Beste piraat,
Denk inderdaad dat het moeilijk of zelfs niet gaat lukken. Of je moet misschien iemand kennen daar en zelfs dan is het erg moeilijk. Wanneer je iemand hebt bereikt die daar werkt kan die persoon je eventueel helpen met een tijdelijke pas. En dat is dan zijn verantwoordelijkheid. Zelfs daar zijn ze niet zo vrijgevig mee, laat staan met een groep kinderen. Misschien is Aviodroom een goed alternatief voor jullie. Veel succes iig. groeten, Piatr |
|
|
|