|
|
#1 |
|
line up and wait
Airworker sinds: Feb 2000
Brevet: cpl
Typeratings: FI, IRI, CRI, F27, B737-3-9
Uren: +4000
|
Eindelijk is het zover, ik mag weer eens een selectie doen!
17 Maart naar Innsbruck... Nu weet ik dat het al eens aan de orde geweest is hier, maar dat is alweer een poos geleden, dus als iemand me aan de vragen- database kan helpen, zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn... Alle verdere informatie over deze selectie is natuurlijk ook zeer welkom. Skyblazer |
|
|
|
|
|
#2 |
|
over to departure
Airworker sinds: Apr 2003
Brevet: ATPL
Typeratings: B737
Uren: 3300+
|
hoi skyblazer, check je pm
m.h. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
airborne
Airworker sinds: Dec 2004
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
|
hoi milehigh ik mag ook naar tyrolean in april. ik zou ook graag wat ontvangen.
Laatst aangepast door alte post : 09-02-2005 om 10:21 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
over to departure
Airworker sinds: Apr 2003
Typeratings: B737
Uren: 3300+
|
hoi alte post, check je pm
m.h. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Registered User
Brevet: JAA CPL IR(A)-SEP/MEP(L)
Typeratings: N/A
|
Hoi,
Klein vraagje: Ik heb ook mijn gegevens opgestuurd naar Tyrolean via mail en post maar nog geen concreet positief antwoord mogen ontvangen. Weet iemand welke manier van solliciteren ze daar preferen? Via Post en/of e-mail? En welke documenten moeten juist mee worden opgestuurd? Thanks |
|
|
|
|
|
#6 |
|
line up and wait
Airworker sinds: Feb 2000
Typeratings: FI, IRI, CRI, F27, B737-3-9
Uren: +4000
|
Mafrick,
Aangezien je al zowel via de post als de mail hebt gestuurd, maakt het denk ik niet meer zoveel uit. Wel weet ik dat het bij mij een hele poos (4 maanden ofzo) heeft geduurd voor ze mijn sollicitatie in behandeling namen. Wel ff bellen met Tyrolean of ze de spullen ontvangen hebben, en dan maar hopen dat ze je uitnodigen... Succes, Skyblazer |
|
|
|
|
|
#7 |
|
In orbit
|
Hey jongens,
veel succes met de selectie!!! De theorie is niet zo moeilijk dat moet lukken, psycho... tja het moet je dag zijn en je moet in het plaatje passen. Ik wens jullie in iedergeval heel veel succes en hopelijk zien we elkaar dan in Wenen ![]() ps. volgens mij email ik al met 1 van jullie
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
cleared to taxi
Airworker sinds: Jun 2002
Typeratings: none
|
Even een ander Tyrolean vraagje tussendoor. Is jullie Duits zo goed dat jullie allemaal zelf de levensloop geschreven hebben? Blijft lastig, dat taaltje...
Thanx Peet |
|
|
|
|
|
#9 |
|
In orbit
|
Eerlijk?.........
nee, qua schrijven bak ik er helemaal niets van! ![]() Mijn vriendin haar buurvrouw is duits, dus ik heb alles in het nederlands geschreven en toen door haar laten vertalen. Vet handig!! Je gesproken duits moet redelijk zijn, maar ik heb er tot nu toe nog niet zo heel veel commentaar op gehad. Zeker bij de selectie sprak ik slecht duits. Hun begrijpen ook wel dat het met de tijd altijd wel komt. Bij ons was ook een Cannadese in de selectie, die spreekt geen woord duits. Alleen wie gehts kan ze uitspreken. Dus gewoon je levens verhaal laten vertalen ![]() Werkt het beste voor je! Succes! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
airborne
|
kijk je moet wel duits kunnen maar ik heb mijn levensbeschrijving ook laten vertalen. gewoon omdat het zo slordig staat een levensbeschrijving in te leveren met taalfouten en zogenaamd "nederlands duits". zinnen die uit het nederlands komen wel in het duits vertaald maar grammaticaal niet kloppen.
wat je ook kan doen is hem al in het duits schrijven en na laten kijken, zal wel wat kosten schelen. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Registered User
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
taxi to holding point
Airworker sinds: May 2004
Brevet: JAA ATPL, FAA CPL IR SE ME land+sea
Typeratings: B737 300-900
Uren: 4000+
|
hoi skyblazer, check je pm
Dogleg |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
In orbit
|
Citaat:
De mensen die voor de selectie gaan: LEER JE JAR-FCL VRAGEN EN JE KAN ALLES GEMAKKELIJK BEANTWOORDEN!! veel succes, en misschien zie ik jullie nog in Inn.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
cleared FL 200
Airworker sinds: Jul 2001
Brevet: Fatpl
Typeratings: Falcon2000ex EASy
Uren: 2400
|
Eej tijntjeuh,
Hoe is het in Madrid, functionneert het hydraulisch systeem van de sim nog wel na jullie landingen :-P |
|
|
|
|
|
#15 |
|
taxi to holding point
Airworker sinds: Sep 2004
Brevet: neen
Typeratings: neen
|
handwritten cv
Kan iemand mij vertellen wat ze bij tyrolean precies willen;
een leuk opstelletje in het duits over mijn leven tot nu toe ,of een saaie opsomming van mijn verdiensten, moet dit echt handgeschreven zijn? Ik heb een onleesbaar handschrift,geen gezicht. kan ik het dan direct al vergeten? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
In orbit
|
Ey Peut!
ja hoor onze landingen waren geen probleem :P En de tail strikes waren ook geen probleem voor de stimulator ![]() Heb mn planning gekregen, valt in maart nog mee, gelukkig! @ Stewadoos gewoon een verhaaltje over je levensloop tot nu toe en ja het moet toch echt hand geschreven zijn, door jezelf :P |
|
|
|
|
|
#17 |
|
taxi to holding point
|
bedankt,dan ga ik maar even weer teug naar m'n basischool juf,
wat extra schrijflesjes halen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
taxi to holding point
Airworker sinds: Mar 2000
Typeratings: B757/767
Uren: 1500+
|
Is het zo erg dan..... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
start-up approved
Airworker sinds: Oct 2003
Typeratings: Dash 8 Q315
Uren: 1600
|
Ik heb in december 2004 mijn gegevens via de post naar Tyrolean gestuurd, nadat ik na mijn verzending in november via internet niets had gehoord.
Mijn Lebenslauf heb ik gewoon getyped (!), spellingscontrole eroverheen, geen probleem. 17 en 18 maart ben ik in Innsbruck, dus als er nog mensen zijn die de vragendatabase hebben, maak me blij! ![]() Groeten Bas |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registered User
Airworker sinds: Mar 2005
Brevet: frz atpl
Typeratings: geen
|
selectie tyrolean
Ook ik heb binnenkort een selectie bij tyrolean.
Kan iemand mij wat ATPL selectie vragen sturen. Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#21 |
|
taxi to holding point
|
Stillbas:
Hoe was 't in Innsbruck? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
further climb
Airworker sinds: Feb 2005
Typeratings: ja
Uren: een paar
|
Hi All,
Ben ooit bij de selectie van Tyrolean geweest. Bij Psycho Morrawitz of zoiets. Hij wist niet waar Arnhem lag, dus ik vragen of hij "die bruecke von Arnheim" gezien had (oftewel "a bridge to far"). Was geen succes, hij had geen humor denk ik. Gevoelig onderwerp ook wel daar. Nooit meer wat van die gasten gehoord, behalve dat ik niet welkom was. HAHAHAHA C. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
cleared for take off
Airworker sinds: Feb 2001
Brevet: CPL
Typeratings: 738
|
Citaat:
geweldig!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
taxi to holding point
|
Hoi, Leest milehigh dit misschien?
misschien vonden ze mijn handschrift wel leuk , want ik mag ook op selectie komen en al wel vlgde week, dus wie kan me wat info geven waar ik wat aan heb om aangenomen te worden. want dat wil ik. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
line up and wait
Brevet: CPL
Typeratings: B744
|
Is hier iemand die weet hoe je aan die prachtige polizeiliches Führungszeugnis kan komen? Ik heb hem nu al twee keer aangevraagd bij het Ministerie van Justitie en twee keer wordt dat stomme ding geweigerd om een of andere suffe regel. Loop al weer 4 maanden te zeulen voor dat ding. Graag tips, if any.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
start-up approved
Typeratings: Dash 8 Q315
Uren: 1600
|
Voor zo'n ding gewoon naar een politiebureau gaan, en zeggen dat je de volgende dag voor een sollicitatie naar het buitenland gaat. Dan schrijven ze iets op papier, en geregeld. Ze checken of je ooit in aanraking bent geweest met de politie.
Zo heb ik dat gedaan iig Groeten Bas |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Registered User
Brevet: frz atpl
|
Bij het gemeentehuis een verklaring omtrent gedrag halen.
Dat heb ik gedaan. Groet |
|
|
|
|
|
#28 |
|
airborne
|
stewardoos ben jij van de nls?
ik dacht dat er maar 1 x per maand initiele selecties waren en er waren initiele selecties op (plusaminus) 18 en 19 maart en er zijn initiele selecties op 21 en 22 april. dus snap ik niet hoe jij volgende week op selectie kan komen. zou je dat kunnen uitleggen? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
taxi to holding point
|
nee, ik woon tegenwoordig in o'rijk, maar ben van orgine nederlandse, getrouwd, met oostenrijker. heb opleidingen her en der gedaan en het gesprek gaat niet door voorlopig , ze hadden foutje gemaakt en bellen me nog terug ( zeggen ze )
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
airborne
|
wat een mafkezen. je mag toch nog wel komen, alleen wat later nu?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Registered User
|
Dat wordt druk met Nederlanders daar bij Tyrolean in april! Ik ga het voor de tweede keer proberen. Anderhalf jaar geleden heb ik de psychologische- en theorietest ook al een keer gedaan. De theorie was toen nog in het Duits, nu gelukkig in het Engels. Ik zie dat een aantal mensen op dit forum al in het bezit is van een database met theorievragen. Zou één van jullie zo aardig willen zijn om het ook naar mij te mailen? Dat zou echt super zijn.
Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
taxi to holding point
Airworker sinds: Jun 2002
Brevet: atpl
Typeratings: B753/763
|
hallo
Mijn vriendin heeft eind juni eerste ronde Tyrolean. Heeft iemand de database atpl vragen plus eventuele andere info voor haar? bij voorbaat dank |
|
|
|
|
|
#33 |
|
In orbit
|
lekker belangrijk,
een database heb ik niet maar gewoon je atpl vragen een beetje doornemen en je haalt het makkelijk!! Succes! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Registered User
Airworker sinds: Nov 2000
|
selectie
Hoi allemaal,
Vanmorgen kreeg ik eindelijk mijn eerste uitnodiging tot een FO selectie. Ik mag in juli naar Innsbruck voor de atpl en psycho test bij Tyrolean. Heeft er soms iemand wat meer info ivm de testen of heeft er soms iemand de atpl vragen. Daar ben ik uiteraard wel erg in geinteresseerd. Alvast bedankt, Groeten en vlieg ze, Tom |
|
|
|