|
|||||||
| Kennisbank | Registreer | FAQ | Airwork groepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
cleared to taxi
Airworker sinds: Nov 2003
Brevet: (F)ATPL
Typeratings: -
Uren: 144
|
Open Dagen KLu 2004 (18 & 19 juni)
Zijn er hier nog vliegers die naar de Open Dagen van de KLu in Volkel moeten? Voor de static of vliegshow?
Op de site van de KLu word je namelijk niet veel wijzer van het programma: 08.30 uur Opening tentoonstelling en 'Static Display' 09.30 uur Start vliegprogramma 17.00 uur Einde vliegprogramma 17.30 uur Einde tentoonstelling en 'Static Display' ![]() Ze moeten natuurlijk op de programmaboekjes kunnen verdienen, dah snap ik ook wel!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
cleared FL 200
Airworker sinds: Sep 2002
Brevet: -
|
Ja ik ben er weer bij!
Ik ga zaterdag, kom samen met me neef (lekker scheuren op de highway met getunede 206 GTi met alles erop en er aan Zou bijna meer zin krijgen in de reis dan de Open Dag zelf :P)Mooie is dat ik daarna naar het welbekende 'Schippersfeest' ga hier in de buurt met veel BIER, wordt een top das dus
Laatst aangepast door Uncle : 15-06-2004 om 23:12 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Contact Houston Space Center
Airworker sinds: Jan 2002
Brevet: gmb
Typeratings: wentelwiek
Uren: alles op de hand
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
1500 ft
Airworker sinds: Dec 2003
Brevet: GPL
Uren: -
|
Citaat:
@maxibon: ben je benieuwd of er nog mensen van dit forum naar de opendagen gaan, of wil je graag een specifieker programma hebben? Dat is naar mijn mening een beetje onduidelijk in je post. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
cleared FL 200
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
cleared to taxi
|
Citaat:
Maargoed, even duidelijker:- Zijn er hier nog vliegers (van de KLu) die er naartoe gaan mét kist? - Nog peeps die op de Open Dagen gaan kijken? - Weet er iemand een gedetailleerder programma (static/airshow) Ik ga de zaterdag, dan zal het wel lekker het meest druk zijn. Het weer schijnt (op dit moment) ook beter te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
cleared FL 300
Airworker sinds: Mar 2003
Brevet: geen
Typeratings: geen
Uren: geen
|
Je kan ook even op het defensieforum kijken, daar zitten meer mensen die ook echt bij de luchtmacht werken.
Check deze link maar ff: http://www.defensieforum.nl/index.php?board=20 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
cleared FL 300
Airworker sinds: Dec 2000
Brevet: ATPL/GMB
Typeratings: E170/175/190/195, Fokker 50/60
Uren: >3000
|
Ik ben er met Fokker 50 en 60.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
airborne
Airworker sinds: Apr 2004
Brevet: geen(nog effies wachten)
|
Nou ik ben zelf bij defensieforum actief, maar op dat topic wordt bijna alleen maar gepraat door mensen die naar die opendag toegaan.
Hj is trouwens aardig groot aan het worden dat topic
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
cleared FL 300
|
Oh, zou best kunnen. Heb hm zelf nog niet echt doorgelezen.
Maar ik weet dat er op het defensieforum ook wel veel luchtmachters rondhangen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
In orbit
Airworker sinds: Jun 2001
Brevet: CPL SE ME IR, FI, GPL
Uren: 850
|
Yo gasten, ik ben weer int kikkerlandje. Wellicht dat ik ook nog ff een dagje langskom, ik geef Chris dan wel ff een belletje en dan zien we wel verder.
mazzel Alien |
|
|
|
|
|
#12 |
|
1500 ft
Airworker sinds: Jul 2003
Brevet: .
Typeratings: .
|
Ik ben d'r morgen, hoop dat het weer een beetje meevalt.
Grt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
cleared FL 300
|
Ik kom zaterdag ook langs op de Open dagen (vrijdag kan ik niet). Mijn vader staat er ook met een stand voor Stork.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
cleared FL 200
|
Zo heb wel ff zin in de open dagen! Morgen heen rijden en lekker kijken daaro. Is alleen iets minder cool's gebeurd:
Citaat:
Misschien tot morgen mates! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
cleared FL 300
|
Dan zal Vicomte hun wel kennen, gelukkig hebben ze het overleefd. nja we horen het wel.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ben vandaag toch even geweest (ga morgen ook), even bij de selectiestand geweest, en daar zat mark86 te simmen in de frasca
, morgen ff checken of we vicomte kunnen spotten!ciao, wezz |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Airworker sinds: Jan 2001
Brevet: GPL, GMB
Uren: weinig + een paar + nog wat meer
|
kon idd testen van PO1 doen en de Frasca stond er. Was een beetje druk dus niet gedaan. Hadden ze dat vorig jaar ook al?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
cleared FL 300
|
Ja, was druk in die tent man. Ben er ook niet in gegaan, wel ff die Frasca bekeken.
Ben trouwens niemand van Airwork tegen gekomen vandaag, jullie gingen zeker allemaal op vrijdag. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
cleared for take off
Airworker sinds: May 2003
Brevet: =
Typeratings: =
|
jewel hoor ben vandaag geweest
en het was weer mooooi. Wat sommige mensen toch met een vliegtuig kunnen doen...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registered User
Airworker sinds: Feb 2004
Brevet: nee
Typeratings: ?
|
Hoihoi!
Ik laat ook weer eens wat van me horen! Ik ben ook vandaag geweest, en het was idd onvoorstelbaar mooi. Veel mooie foto's gemaakt en ik zal eens kijken of ik ze hier ergens kan plaatsen! Mzzl |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Vandaag geweest en gelijk maar ff de coordinatie test geoefend, aangezien ik die binnenkort toch moet over doen, deze keer bleef ik ruim binnen de marges, alleen met het voetenpedaal kon het nog ietsjes beter, maar ben blij dat dat dus wel goed zit, hopen dat we dat ook kunnen doorzetten tijdens de echte selectie...
En wie kwam ik nog meer tegen in de selectietent ? Ja hoor, Vicomte, die ging nog even de Frasca uit proberen, uiteraard de nodige foto's genomen, zijn te zien in het fototopic!Later ook nog Fanta gezien die in de Frasca ging stunten, loops, barrel rolls, en dat allemaal met de Frasca !
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
airborne
Airworker sinds: Feb 2001
Brevet: PPL(SE)
Typeratings: nvt
Uren: 100 < vlieguren < 200
|
Ik vond die frasca wel leuk. Was de eerste keer dat ik in zo'n ding zat maar ik vond 't nog tegenvallen.
Vond Frecce Tricolori en de Red Arrows toch errug cool (was alweer een tijd geleden dat ik zo'n display team had gezien). Die 'zo lang mogelijk op de maingear rijden' actie van die Breitling kist vond ik ook wel lachen. In ieder geval heeft de Klu een mooie show georganiseerd. mazzel |
|
|
|
|
|
#23 |
|
cleared FL 200
|
Was een erg gave dag!!!
Moet alleen wel zeggen dat ik de Frecce Tricolore vorig jaar beter vond dan dit jaar, of ligt dat aan mij? Ik heb die selectiestand niet gezien... anders had ik hem zeker wel ff bezocht, als er beetje normale wachttijden waren
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Vlieger van de Apache demo is trouwens instructeur bij "mijn" zweefclub. Heb er al mee gevlogen, aardige gozer!
Wist niet eens dat ie Apache piloot was
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
further climb
Airworker sinds: Mar 2001
|
290.000 bezoekers op Open Dagen luchtmacht
21-6-2004 11:53:00 De Open Dagen van de Koninklijke Luchtmacht hebben vrijdag en zaterdag (19 juni) bij elkaar ongeveer 290.000 bezoekers getrokken. Nadat vrijdag zo’n 95.000 bezoekers naar de Brabantse basis trokken, waren zaterdag naar schatting 195.000 mensen op de Open Dagen afgekomen. Het evenement stond dit jaar in het teken van 25 jaar F-16. Daarnaast was er veel aandacht voor de beoogde opvolger van dit toestel, de F-35 Joint Strike Fighter. Even een referentie, de Marlboro Masters, grootste autosport evenement van Nederlands, trekt maximaal 65.000 bezoekers !!!! Een full page coverage in elk dagblad, een zondag middag RTL5 live, magazines etc etc...... DAT KAN TOCH IN LUCHTVAARTLAND OOK???? maar nee, zielig berichtje op het nieuws en een bagger reportage op de tros van een half uur tussen de middag uitgezonden... en maar klagen met z'n allen over het geluid..... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
ik wil ook graag klagen over het geluid... van die eurosound bagger speakers...
En als ze nou alleen commentaar eruit geven maar nee, er moet ook muziek uit. wat een t*ring herrie komt er uit die dingen zeg. /rant
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
over to departure
Brevet: CPL
|
Hoi,
ik mag in Koksijde met 'LOUIS' een klein half uurtje praten. Als iemand nog vragen heeft?? YEAAAAA IK SLA TILT
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
cleared FL 300
|
Heb je een wedstrijd gewonnen ofzo?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
over to departure
Brevet: CPL
|
Néé,
via via via wat uitgelegd dat ik volgend jaar start met hulpkader in België, wie ik ben en ook dat hij een voorbeeld is voor mij.Wat een feit is hoor!! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
cleared to taxi
|
Euhmmm, misschien ligt het aan mij... maar wie is LOUIS? Een Seaking vlieger van de SAR ofzo?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
1500 ft
Airworker sinds: Jul 2003
Brevet: .
Typeratings: .
|
Nee, vlieger van de F-16 SOLO display dit jaar.
|
|
|
|