.:.

Ga Terug   Airwork > De aspiranten > Piloten-in-opleiding

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 05-06-2018, 20:21   #1
spinnerjs32
heeft nog geen status

Airworker sinds: Jun 2018
Brevet: ATPL
Typeratings: JS32 737 kingair
Uren: veel
Question Ais Airlines / Ais flight academy

Beste Airworkers

Ik weet dat dit geen Klaagmuur is maar oordeel zelf is als je deze reviews leest ?

zie aub onderstaande reviews op indeed ... ik moet dit zelf helaas ook erkennen

Het bovenste review is 100% geplaatst door het manegement zelf om de reputatie enig sinds op te krikken.

https://www.indeed.nl/cmp/Ais-Airlines/reviews

Wat vinden jullie hiervan ?

groetjes spinnerjs32
spinnerjs32 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-06-2018, 15:52   #2
MaybeYesMaybeNo
heeft nog geen status

Airworker sinds: Mar 2013
Brevet: ATPL(A)
Typeratings: Een paar verschillende
Uren: 3000+
Ik zie dat er niets of nauwelijks iets is veranderd in de afgelopen jaren.

Ik heb zelf een fijne training gehad daar voor m'n integrated ATPL, maar dat kwam door goede klasgenoten, toendertijd goede Instructeurs en wat mazzel met de kisten die niet constant tech gingen. Ook nog sort-of via de school m'n eerste baan gekregen, maar destijds waren alle problemen genoemd op die site ook al aanwezig.

Op pad met een 'company credit card' die overal geweigerd werd wegens geen saldo, dus zelf fuel en landings gelden betalen. Multi engine kist die nauwelijks beschikbaar is. Tijden wachten op instructeur beschikbaarheid.

Ik ben niet iemand die snel een bedrijf of school afkraakt, en dat wil ik nu ook niet doen omdat ik niet exact weet hoe het nu is. Maar iedereen die mij naar AIS vraagt geef ik het volgende advies... Denk even heel goed na of je het financieel aan kan om een nutteloze typerating te betalen à 25.000 euro. Of je nu 500 of 1500 uur op die kist heeft, er is niet echt heel veel interesse in mensen met dat soort ervaring, niemand vliegt dat ding meer en beneden de 10 ton is een snel filter voor bedrijven die aannemen. Laat ook alsjeblieft niet over je heen lopen door de heren van management, want het zijn zakenmannen. De studenten zijn niet de hoogste prioriteit, maar de boel draaiend houden, Jetstreams in de lucht houden, geld verdienen.
MaybeYesMaybeNo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-06-2018, 17:16   #3
Kingair
heeft nog geen status

Kingair's Avatar

Airworker sinds: Apr 2018
Brevet: Cpl
Typeratings: Jet
Uren: Veel
Continuing problems at AIS

Financing a TR by the student is normally done using a credit from the bank, the bank only provides 1 credit for 1 TR. The bank foresees that investing 30.000 euro into the JS TR will lead to a bankruptcy of the student.

Pilots at AIS Airlines have signed contracts of 40 hours per week. At AIS you do not fly 40 hours per week because you have flights of 2 to 3 hours per day. The schedule has been set at 3 weeks on and 1 week off. There is a summer stop of 6 weeks, so you do not fly for 6 weeks. AIS says the following: You did not work for 6 weeks so you are not entitled to a salary. AIS can’t do this because you have a 40-hour contract per week and therefore the pilots are entitled to a salary.
If you leave AIS after the end of your year contract, AIS says the following: You did not come to work for 6 weeks, so you are not entitled to your salary. You have accumulated money for holidays and you have accumulated vacation days, the amount figure will be calculated and settled with each other. In the end, pilots have received an invoice of 2.5 to 3000 euros to pay AIS while they are actually entitled to have 4000 euros from AIS.
In short, contracts are changed just like that, this is illegal. AIS has to comply with the contract, pilots can’t fly because AIS has no flights, so this is not the problem of the pilots but the fault of AIS. It is ridiculous that the pilots are burdened and taxed on this.

Recently court cases has been fought against AIS about the matter mentioned above, more follows.

Due to the crises at AIS, the Croatia route has been canceled. Soon there will be a new operation (Wet lease) with Boeing 737s from Schiphol conducted by AIS. We are busy writing a full report and sending it to ILenT before the wet lease begins.

================================================== =========

Vervolg problemen bij AIS

Het financieren van een TR doet een student meestal via de bank, de bank geeft alleen 1 lening voor 1 TR. Echter weet de bank ook wel dat het investeren van 30.000 euro voor de JS TR zal uitmonden in een faillissement voor de student.

Piloten bij AIS Airlines hebben contracten getekend van 40 uur per week. Bij AIS vlieg je geen 40 uur per week want je hebt vluchten van 2 tot 3 uur per dag. Het rooster is vastgesteld op 3 weken op en 1 week af. Er is een zomerstop van 6 weken, je hebt dus geen vluchten voor 6 weken lang. Ais zegt vervolgens het volgende: Je hebt 6 weken niet gewerkt dus je hebt geen recht op salaris. Dit kan helemaal niet want je hebt een contract van 40 uur per week en dus recht op salaris.

Als je bij AIS weg gaat na het einde van je jaar contract, zegt AIS het volgende: Je bent 6 weken niet komen werken dus je hebt geen recht op loon. Je hebt vakantiegeld opgebouwd en je hebt vakantie dagen opgebouwd, dit wordt met elkaar verrekend. Eindstand, piloten hebben een factuur gekregen van 2,5 tot 3000 euro te betalen aan AIS terwijl ze eigenlijk nog 4000 euro te goed hebben van AIS.

Kortom, contracten worden zomaar veranderd, dit is illegaal. AIS moet aan het contract houden, piloten kunnen niet vliegen doordat AIS geen vluchten heeft, dit ligt dus niet aan de piloten maar aan AIS. Het is belachelijk dat de piloten hierop worden belast.

Er is recent een rechtszaak hierover geweest, meerdere zullen volgen.

Door de crises bij AIS is de Kroatië route opgeheven. Binnenkort start er een nieuwe operatie (wet lease) met Boeing 737s vanuit Schiphol gedirigeerd door AIS. Wij zijn druk bezig een volledig rapport te schrijven en dit naar ILenT te sturen voordat de wet lease begint.
Kingair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2018, 09:19   #4
D´n daldeër
heeft nog geen status

Airworker sinds: Nov 2002
Brevet: ATPL/TRI/TRE
Typeratings: Diverse
Uren: 10.000+
Ken geen ILenT maar neem aan dat je ILT bedoeld. Wat kunnen zij dan met een dergelijk rapport? Zij zijn luchtvaart beleidsmakers en -handhavers en gaan zich echt niet bezig houden met arbeidsvoorwaarden en vormen van financiering. Zoals je terecht stelt dien je arbeidsconflicten bij de rechter aanhangig te maken, ILT zal daar niets mee doen.
D´n daldeër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2018, 09:39   #5
180° backtrack
heeft nog geen status

Airworker sinds: Sep 2014
Brevet: CPL/(f)ATPL/GPL
Typeratings: B737
Uren: Vandaag meer uren dan gister
Citaat:
Origineel gepost door D´n daldeër Bekijk Bericht
Ken geen ILenT maar neem aan dat je ILT bedoeld
Lekker belangrijk.. Overigens weet heel NL wel gewoon wat ILenT is, want dat is de officiële naam. Zie ook https://www.ilent.nl/

Tip* om misschien de volgende keer eerst even op te zoeken of je wel gelijk hebt, voor dat je iemand een snauw geeft. Helemaal als je TRI/TRE bent....
180° backtrack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2018, 20:04   #6
Kingair
heeft nog geen status

Kingair's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door D´n daldeër Bekijk Bericht
Ken geen ILenT maar neem aan dat je ILT bedoeld. Wat kunnen zij dan met een dergelijk rapport? Zij zijn luchtvaart beleidsmakers en -handhavers en gaan zich echt niet bezig houden met arbeidsvoorwaarden en vormen van financiering. Zoals je terecht stelt dien je arbeidsconflicten bij de rechter aanhangig te maken, ILT zal daar niets mee doen.
http://www.airwork.nl/bulletinboard/...&highlight=ais
Oud 04-07-2018, 20:28   #7
StudentPilot26
Opzoek naar ATPL opleiding

Airworker sinds: Jul 2018
Brevet: Geen
Typeratings: Geen
AIS

Is AIS op dit moment nog zo slechte opleider?
StudentPilot26 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-07-2018, 13:02   #8
Aerospool
heeft nog geen status

Airworker sinds: Mar 2014
Brevet: Wordt gewerkt aan PPL
Typeratings: geen
Uren: 15
Er gaat wel wat veranderen. AIS krijgt dit jaar nog een B737, ze hebben ook al een grote touroperator aan zich weten te binden (naam mocht nog niet bekend gemaakt worden). Er gaan vluchten uitgevoerd worden van AMS naar Noord-Afrikaanse badplaatsen.
Aerospool is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-07-2018, 14:55   #9
StudentPilot26

Citaat:
Origineel gepost door Aerospool Bekijk Bericht
Er gaat wel wat veranderen. AIS krijgt dit jaar nog een B737, ze hebben ook al een grote touroperator aan zich weten te binden (naam mocht nog niet bekend gemaakt worden). Er gaan vluchten uitgevoerd worden van AMS naar Noord-Afrikaanse badplaatsen.
Over de opleiding AIS Flight Academy zijn zoveel negatieve berichten, maar is de opleiding echt zo slecht? En over de 737 zou een mooie aanwist zijn ook voor de studenten
Oud 06-07-2018, 15:19   #10
André
Status aparte :-)

André's Avatar

Airworker sinds: Oct 2003
Typeratings: F50, Emb 190 Series, Airbus 320 Series.
Uren: Nooit genoeg!!!
Aerospool,

Goed nieuws! Eerst zien en dan geloven! Tot die tijd zou ik er als student geen geld in steken. Alhoewel een 737 Rating nooit weg is moet je er wel voor waken niet uitgekleed te worden door een beginnende club. De mensen die in Maastricht Airlines gestapt zijn kunnen je er alles over vertellen. €40 000.- voor een Typerating en een vaste baan, jaja.

Een typerating is niet meer waard dan €15000.- en een basecheck €6000.- Meer moet het niet worden.

En als die grote toeroperator dezelfde is als die waar Amsterdam Airlines voor gevlogen heeft en waar Transavia niet voor wil vliegen, en waar Air Hollandia voor zou gaan vliegen maar niet eens van de grond gekomen is. Nou dan wens ik je veel sterkte.
Misschien lukt het om te gebruiken tijdens de startup fase, maar dan moet er wel snel ander werk gevonden worden anders gaat het niet lukken.

Ik wens een ieder die hier bij betrokken is heel veel sterke en succes toe! Als het lukt heb je de mooiste baan van je leven. Als het niet lukt ga je door een diep dal!

Groeten,

André
André is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-07-2018, 15:22   #11
StudentPilot26

Citaat:
Origineel gepost door André Bekijk Bericht
Aerospool,

Goed nieuws! Eerst zien en dan geloven! Tot die tijd zou ik er als student geen geld in steken. Alhoewel een 737 rating nooit weg is moet je er wel voor waken niet uitgekleed te worden door een beginnende club. De mensen die in Maastricht Airlines gestapt zijn kunnen je er alles over vertellen. €40 000.- voor een Typerating en een vaste baan, jaja.

Een typerating is niet meer waard dan €15000.- en een basecheck €6000.- Meer moet het niet worden.

En als die grote toeroperator dezelfde is als die waar Amsterdam Airlines voor gevlogen heeft en waar Transavia niet voor wil vliegen, en waar Air Hollandia voor zou gaan vliegen maar niet eens van de grond gekomen is. Nou dan wens ik je veel sterkte.
Misschien lukt het om te gebruiken tijdens de startup fase, maar dan moet er wel snel ander werk gevonden worden anders gaat het niet lukken.

Ik wens een ieder die hier bij betrokken is heel veel sterke en succes toe! Als het lukt heb je de mooiste baan van je leven. Als het niet lukt ga je door een diep dal!

Groeten,

André
Dus geen geld in AIS Flight Academy stoppen? Als nieuwe student
Oud 06-07-2018, 15:42   #12
André

André's Avatar

Studentpilot26,

Dat zeg ik niet, maar als de KLS of EPST je niet aanneemt zijn er veel betere alternatieven voor minder geld waarbij je dezelfde baankansen hebt. Kijk eens over de grens, Duitsland, Polen, of modulair USA.
Er staat nog ergens een voorbeeld op deze site waarin ik precies uit de doeken heb gedaan hoe ik het gedaan heb. Niet de beste manier kwa baan mogelijkheden, wel kwa prijs.

Als je jong bent is KLS en EPST je beste optie denk ik.

Groeten,

André
Oud 06-07-2018, 16:15   #13
Dispatcher
Als we op tijd zijn gaan we
goed

Airworker sinds: May 2015
Brevet: PPL SEP/MEP/IR
Typeratings: C172/DA42/
Uren: 750+
Citaat:
Origineel gepost door André Bekijk Bericht
Aerospool,

Groeten,

André
Als je ML Tours bedoeld, deze hebben inmiddels voor de winter een contract met Brussels Airlines en Transavia gesloten.
Dispatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-07-2018, 01:13   #14
André

André's Avatar

Dispatcher,

Die bedoelde ik wel ja, maar dat is dus al geregeld. Nou dan is er dus nog één.
Oud 07-07-2018, 09:19   #15
StudentPilot26

Maar wanneer zou die 737 er moeten komen dan? En hoeveel?
Oud 07-07-2018, 09:47   #16
Altimiter
heeft nog geen status

Airworker sinds: Jan 2006
Typeratings: 737 series
Uren: 7000+
ha-ha.gif

Citaat:
Een 737 nog wel.. Nou dat zal dan wel een of andere gare trapbak zijn die niemand meer wil hebben. En daar gaan dan jongens en meisjes op vliegen voor minimaal salaris.. Benieuwd of AIS de captains net zoveel gaat bieden als op de Jetstream

Ver van blijven zou ik zeggen.
Altimiter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-07-2018, 19:26   #17
StudentPilot26

Citaat:
Origineel gepost door Altimiter Bekijk Bericht
Een 737 nog wel.. Nou dat zal dan wel een of andere gare trapbak zijn die niemand meer wil hebben. En daar gaan dan jongens en meisjes op vliegen voor minimaal salaris.. Benieuwd of AIS de captains net zoveel gaat bieden als op de Jetstream

Zou het juist geen aanwinst zijn voor de airline/academy?
Oud 07-07-2018, 19:55   #18
Aerospool
heeft nog geen status

Citaat:
Origineel gepost door Altimiter Bekijk Bericht

Ik heb geen idee hoe het precies zit. Ik was laatst bij AIS op zo'n open avond voor het werven van ATPL kandidaten. Niet voor mezelf (ben iets te oud haha), maar voor mijn oudste zoon. De grote baas bij AIS zat voor een vol lokaal (incl AIS personeel) te vertellen dat er nog dit jaar een 737 wordt toegevoegd aan de vloot van AIS en dat het streven is om het aantal 737's uit te breiden de komende jaren.
Het lijkt mij sterk dat hij een 'broodje aap' verhaal heeft ophangen aan iedereen.
Oud 07-07-2018, 20:41   #19
StudentPilot26

Citaat:
Ik heb geen idee hoe het precies zit. Ik was laatst bij AIS op zo'n open avond voor het werven van ATPL kandidaten. Niet voor mezelf (ben iets te oud haha), maar voor mijn oudste zoon. De grote baas bij AIS zat voor een vol lokaal (incl AIS personeel) te vertellen dat er nog dit jaar een 737 wordt toegevoegd aan de vloot van AIS en dat het streven is om het aantal 737's uit te breiden de komende jaren.
Het lijkt mij sterk dat hij een 'broodje aap' verhaal heeft ophangen aan iedereen.
Hoe heeft u AIS Flight Academy ervaren als vader en hoe heeft u zoon het ervaren?
Oud 07-07-2018, 23:44   #20
Aerospool
heeft nog geen status

Citaat:
Origineel gepost door StudentPilot26 Bekijk Bericht
Hoe heeft u AIS flight academy ervaren als vader en hoe heeft u zoon het ervaren?
Zeg maar jij hoor
Ik heb AIS als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg, een prachtige hangar waar alle tijd werd genomen voor vragen. Ook waren er 2 heren aanwezig die over de financiën gingen. Alles leek heel goed geregeld en iedereen (directeur, vliegers) straalde zelfvertrouwen en rust uit.
Mijn enige punt achteraf was: wat heeft mijn zoon uiteindelijk aan een Rating van zo'n jetstream? En dat wordt op dit forum ook gezegd.

Mijn zoon (17 jaar) was natuurlijk lyrisch. Maar hij moet nog 2 jaar naar school. Het was gewoon een beetje sfeer proeven en de verhalen aanhoren. Over 2 jaar kan de wereld er weer totaal anders uitzien
Oud 08-07-2018, 08:26   #21
Starfighter
heeft nog geen status

Airworker sinds: Jul 2009
Brevet: CPL
Typeratings: 757/767
Uren: 3000+
Een vriend van mij heeft bij AIS de vliegopleiding gevolgd. Hij was er niet goed over te spreken. Vaak kapotte kisten (MEP), dure Typerating betalen op een niet markt-gebruikelijke kist.

Op dit moment heb je bij KLS uitstekende kansen. Eveneens kom je bij EPST snel terecht bij Transavia/ Tuifly/ Easyjet.

Waarom een extra risico nemen en kiezen voor AIS zodat je in Litouwen voor weinig geld Turboprop mag vliegen? Niks tegen turboprop, maar dit wordt voor eventuele doorstroom naar betere betaalde airlines helaas niet geaccepteerd.
Starfighter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-07-2018, 09:59   #22
StudentPilot26

Quote:
Originally Posted by Starfighter View Post
Een vriend van mij heeft bij AIS de vliegopleiding gevolgd. Hij was er niet goed over te spreken. Vaak kapotte kisten (MEP), dure Typerating betalen op een niet markt-gebruikelijke kist.

Op dit moment heb je bij KLS uitstekende kansen. Eveneens kom je bij EPST snel terecht bij Transavia/ Tuifly/ Easyjet.

Waarom een extra risico nemen en kiezen voor AIS zodat je in Litouwen voor weinig geld turboprop mag vliegen? Niks tegen turboprop, maar dit wordt voor eventuele doorstroom naar betere betaalde airlines helaas niet geaccepteerd.
Helaas is de KLS op dit moment gesloten voor aanname, ik zat in de selectie bij de MFA maar helaas ben ik daar ma de eerste ronde uit gezet omdat de KLS geen trainingcentrum heeft op het moment voor SE dus nemen ze tijdelijk de MFA in Lelystad voor het SE gedeelte...
Oud 08-07-2018, 11:33   #23
Dogleg
heeft nog geen status

Airworker sinds: May 2004
Brevet: EASA ATPL, FAA CPL(A+H) IR SE ME land+sea+glider, CFI+I(H)
Typeratings: B737/777/787
Uren: 7000+
De KLS gaat later dit jaar weer nieuwe mensen aannemen.

Mijn advies: Probeer KLS, EPST, Lufthansa Vliegschool, CAE Oxford. Ben jij bij allen afgewezen vraag jezelf dan af of een carrière als vlieger wel een goed idee is. Zo ja, ga naar AIS en neem bewust een groot risico.
Dogleg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-07-2018, 14:54   #24
StudentPilot26

Citaat:
Origineel gepost door Dogleg Bekijk Bericht
De KLS gaat later dit jaar weer nieuwe mensen aannemen.

Mijn advies: Probeer KLS, EPST, Lufthansa Vliegschool, CAE Oxford. Ben jij bij allen afgewezen vraag jezelf dan af of een carrière als vlieger wel een goed idee is. Zo ja, ga naar AIS en neem bewust een groot risico.
Dat klopt, wie weet in hoeverre de verhalen over een onderzoek en mogelijke sluiting van AIS waar zijn?
Oud 08-07-2018, 21:31   #25
Kingair
heeft nog geen status

Kingair's Avatar

Als een vliegtuig niet luchtwaardig is, mag je er dan mee vliegen? hint hint
Oud 08-07-2018, 21:44   #26
StudentPilot26

Citaat:
Origineel gepost door Kingair Bekijk Bericht
Als een vliegtuig niet luchtwaardig is, mag je er dan mee vliegen? hint hint
Nee
Oud 08-07-2018, 22:27   #27
csaba
prettig gestoord

Airworker sinds: May 2011
Brevet: Belgische ULM
Typeratings: nvt
Uren: veel te weinig
Ach ach, moet je dat nu allemaal zo theoretisch en zo wit-zwart willen zien?

(ducks for cover)
csaba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-07-2018, 18:37   #28
StudentPilot26

De kosten van de TR jetstream zitten in de 132.500 euro toch? Of is dat een addertje onder het gras van AIS
Oud 11-07-2018, 18:39   #29
MiddleMarker
zal nooit status hebben

MiddleMarker's Avatar

Airworker sinds: Feb 2009
Uren: 2k+
Citaat:
Origineel gepost door StudentPilot26 Bekijk Bericht
De kosten van de TR jetstream zitten in de 132.500 euro toch? Of is dat een addertje onder het gras van AIS
Waarom überhaupt zo gefocust op AIS? Er zijn zoveel betere alternatieven. Zelfs al zit die waardeloze TR in dat absurde bedrag...
MiddleMarker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-07-2018, 21:40   #30
csaba
prettig gestoord

Airworker sinds: May 2011
Brevet: Belgische ULM
Typeratings: nvt
Uren: veel te weinig
Nu ook al hommeles op (de Engelstalige) Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Talk:AIS_Airlines
csaba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-08-2018, 01:25   #31
Easternflyer
heeft nog geen status

Brevet: CPL
Typeratings: Jet :)
Uren: 1000+
De heren van der Meer en Consorten zijn goede verkopers.. Verhaal van de 737 staat naar wat ik heb vernomen ook op losse schroeven. Slots voor Amsterdam zijn niet verkregen en de investeerders hebben zich terug getrokken.

Ik las iets over de financiële heren van AIS... Zelden zo een grote stumpert gezien als deze CFO. Jaagt iedereen tegen hem in het harnas en maakt er een grote puinhoop van. Logisch dat iedereen weg loopt daar.
Easternflyer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-08-2018, 14:20   #32
HDH airlines
heeft nog geen status

Airworker sinds: Aug 2018
Brevet: geen
AIS vader student

All,

Sorry dat ik zo met de deur in huis kom vallen maar zag dit forum met als onderwerp AIS. Mijn zoon volgt de vliegopleiding in Lelystad bij AIS laatst kwam hij thuis met het verhaal dat men in zwaar financieel weer verkeert ook hier lees ik heea wat is hiervan waar en wat als we verder willen met AIS is er een garantie i.o.d ? ... Vaak waar rook is is vuur... wat adviseren jullie mij te doen ?
HDH airlines is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-08-2018, 19:33   #33
André

André's Avatar

HDH Airlines,

Ik zou contact op gaan nemen met een incassobureau. Niet dat er nu wat te halen valt, maar wel om informatie te krijgen over wat te doen als er niet meer geleverd wordt.

Groeten,

André
Oud 10-08-2018, 21:08   #34
Jafar
heeft nog geen status

Jafar's Avatar

Airworker sinds: Aug 2012
Typeratings: A320
Uren: 7950
Wat een gelul hier.
Een paar gefrustreerde ex werknemers die hier hun gal spuwen met laster.
@ vader Een check bij de KVK geeft een prima beeld van de organisatie
Jafar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-08-2018, 03:17   #35
reach52
Ik wil geen status

Airworker sinds: Mar 2002
Typeratings: B190, E-120/170/175/190/195, B737NG, A330, B744
Uren: 7500
Het blijft altijd koffiedik kijken er zijn genoeg bedrijven die van de ene op de andere dag omgevallen zijn maar AIS vliegopleidingen is onderdeel van de AIS groep het lijkt mij dat Arend zijn lievelingetje (opleiding) makkelijk opgeeft.

Hij kan volgens mij nog wel een hypotheekje op zn boerderij afsluiten.

@Jafar hoe weet jij zo goed dat wat die ex werknemers zeggen /gal spuwen incorrect is?!?
reach52 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-08-2018, 15:31   #36
Kingair
heeft nog geen status

Kingair's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jafar Bekijk Bericht
Wat een gelul hier.

@ vader pm advies, reviews Indeed: https://www.indeed.nl/cmp/Ais-Airlines/reviews
Oud 12-08-2018, 13:01   #37
HDH airlines
heeft nog geen status

Airworker sinds: Aug 2018
Brevet: geen
AIS vader student

Thanks dit zijn inderdaad pratische tips !
Nu komt er het volgende; opleiding in Malaga bij 2fly uiteraard ook in malaga.
Paar vragen die ik niet kan plaatsen 1) geen Test en ook geen selectie, hoe kan dit ? Ze kunnen direct aan de slag met de PPL.
2) hoe zit het met piloten opleiding in spanje, is dit gelijkwaardig aan NL, DU of UK ?
3) is er een soort kwalificatie eis waaraan een piloten opleiding aan moet voldoen ?

Enfin ik heb er geen goed gevoel bij....
HDH airlines is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2018, 14:14   #38
MiddleMarker
zal nooit status hebben

MiddleMarker's Avatar

Airworker sinds: Feb 2009
Uren: 2k+
Citaat:
Wat een gelul hier.
Aandelen?
MiddleMarker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2018, 00:17   #39
Kingair
heeft nog geen status

Kingair's Avatar

Water and electricy has been turn off his house because unpaid rent. (grammar errors but exact copy paste from what is written on a paper next to the entrance door at the crewhouse at Borlange)
Oud 02-09-2018, 22:28   #40
StudentPilot26

Citaat:
Wat een gelul hier.
Iemand al gekeken hoe het zit?
Antwoord

Tags
academy, airlines, ais, flight, review

Onderwerpopties
Weergavemodus

Plaatsingsregels