.:.

Ga Terug   Airwork > Algemeen > Luchtvaart algemeen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 22-12-2017, 17:08   #1641
Boeing747
Niet meer en niet minder dan
een ander

Boeing747's Avatar

Airworker sinds: Apr 2009
Brevet: Typediploma
Typeratings: MacBook
Uren: 747 APM
Europe-American, je citeert:

Citaat:
Origineel gepost door F50driver Bekijk Bericht
Je kan niet iedereen veroordelen die dienst heeft gedaan in een bepaald leger.
en stelt vervolgens:

Citaat:
Origineel gepost door Europe-American Bekijk Bericht
De geschiedenis vind van wel.
In het geval van JP was het trouwens hetzelfde legeronderdeel en hij had er kennis van.
Daar stap je even overheen.
Jij stapt hier even overheen:

Citaat:
Origineel gepost door Boeing747 Bekijk Bericht
De Argentijnse marine is onderverdeeld in vaart en luchtmacht, die op hun beurt ook weer zijn onderverdeeld. De maritieme luchtmacht, waar het in dezen om gaat, kent drie onderverdelingen:
1. Luchtvaartinstructiecommando met opleidingsvliegtuigen;
2. Tweede maritieme luchtvloot met straaljagers en heli’s;
3. Derde maritieme luchtvloot met turbopropmachines.
Poch maakte, overigens net zoals Emir Sisul Hess die enkele dagen na hem werd gearresteerd, deel uit van die tweede maritieme luchtvloot. Hess, die helikoptervlieger was, is evenals Poch vrijgesproken. Beide heren stonden er niet bij en keken er niet naar in geval van de dodenvluchten, zij waren werkzaam bij een onderdeel binnen de maritieme luchtmacht dat hier niets mee te maken had.
En… de geschiedenis vindt van wel? Ben jij de geschiedenis?

De geschiedenis wijst uit dat aan het einde van het Perón-tijdperk extreem linkse groeperingen, zoals de Montenéro’s, verantwoordelijk waren voor kidnappingen en bomaanslagen. Vervolgens wierp de rechtse militaire junta van Videla de zittende regering omver en was nadien verantwoordelijk voor onwettige arrestaties, martelingen en verdwijningen. De geschiedenis leert hier dus dat het gaat om een opeenvolging van gruwelijke gebeurtenissen, waarbij de linkse guerrilla’s evenzeer bloed aan hun handen hebben. Dat pleit degenen die werkelijk verantwoordelijk zijn voor de onwettige arrestaties, martelingen en verdwijningen geenszins vrij.
Reden waarom de rechtbank in het ESMA-II-proces op grond van wettig overtuigend en onomstotelijk bewijs 29 verdachten levenslang gaf, 19 mannen veroordeelde tot gevangenisstraffen tussen de 8 en de 25 jaar, en zes mannen vrijspraak verleende. De nuance die hieruit blijkt, vind ik bij jou in het geheel niet terug. Welk argument hier ook wordt gegeven, jij blijft bij je mening Het heeft ook niets te maken met het even makkelijk vrijpleiten van een SS-officier.

Gelukkig maar dat jij geen rechter bent. Want binnen jouw manier van oordelen zou jij als vlieger bij Atlas Air nog schuldig zijn aan die tale strike die een van jouw collega’s ooit maakte want je bent bij die maatschappij gaan vliegen terwijl jij hier weet van had Daarom reageer je nu ook zo heftig op die bijna tale strike van die Lufthansa A330 Sorry, ik vind het echt heel moeilijk om je wat betreft je inbreng in de zaak Poch nog serieus te nemen.

Overigens.... wat is hierop eigenlijk je antwoord?

Citaat:
Origineel gepost door Windstalker Bekijk Bericht
Wat wordt nu bedoeld met: We hadden daar nooit moeten zijn.
1. Het gezin waarin EA opgroeide of,
2. Nederland met de ontwikkelingshulp of,
3. De organisaties die ontwikkelingshulp organiseerden?

Grtz, B747

Laatst aangepast door Boeing747 : 22-12-2017 om 19:05 Reden: verduidelijking
Boeing747 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-12-2017, 19:19   #1642
Europe-American
Flying the BEAST at FL370

Europe-American's Avatar

Airworker sinds: May 2011
Brevet: FAA ATP
Typeratings: B747-4/8F B737 C525(s)
Uren: >11,000 TT
Citaat:
Gelukkig maar dat jij geen rechter bent. Want binnen jouw manier van oordelen zou jij als vlieger bij Atlas Air nog schuldig zijn aan die tale strike die een van jouw collega’s ooit maakte want je bent bij die maatschappij gaan vliegen terwijl jij hier weet van had Daarom reageer je nu ook zo heftig op die bijna tale strike van die Lufthansa A330 Sorry, ik vind het echt heel moeilijk om je wat betreft je inbreng in de zaak Poch nog serieus te nemen.

Sorry ik bij het echt heel moeilijk om te begrijpen dat jij JP totaal geen schuld of verantwoordelijkheid toeschrijft.

Citaat:
Wat wordt nu bedoeld met: We hadden daar nooit moeten zijn.
1. Het gezin waarin EA opgroeide of,
2. Nederland met de ontwikkelingshulp of,
3. De organisaties die ontwikkelingshulp organiseerden?
Ik heb een hele bijzondere jeugd gehad.
Begrijp wel waarom het om politieke en niet om humanitaire redenen gebeurt maar er zou geen cent ontwikkelingshulp naar landen met een militaire dictatuur moeten gaan.
Je beloont daar feitelijk het regime mee.
Europe-American is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-12-2017, 20:01   #1643
Jumbo
heeft nog geen status

Airworker sinds: May 2002
Brevet: ATPL
Typeratings: Boeing & Airbus
Uren: 9000+
Kan er geen slot op dit topic nu JP vrij is?
Jumbo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-12-2017, 21:20   #1644
Europe-American

Europe-American's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jumbo Bekijk Bericht
Kan er geen slot op dit topic nu JP vrij is?
Van mij wel.
Ik had het jaren geleden al gesloten.
Oud 22-12-2017, 21:53   #1645
Columbus
heeft nog geen status

Airworker sinds: Dec 2007
Brevet: ppl/cpl/ir
Typeratings: geen
Uren: 200
Wow...iemand heeft een andere uitgesproken mening en is ineens de paria van Airwork. Daar sta ik eerlijk gezegd wel een beetje van te kijken. Verder wel met interesse dit topic gevolgd
Columbus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-12-2017, 00:06   #1646
PH-JPC
Dark side of the moon

PH-JPC's Avatar

Airworker sinds: Jan 2003
Typeratings: 747-400/-8
Uren: 8000+
Hij staat niet alleen.
Zonder uitspraken te doen over de al dan niet vermeende onschuld van JP (daar wil ik me ook nadrukkelijk niet over uitlaten) vind ik het opmerkelijk dat de enige die een andere uitgesproken mening heeft zo persoonlijk wordt aangevallen.

Dit publieke Platform voor iemands persoonlijke missie heeft wat mij betreft veel te lang zonder kritische noot gezeten en misschien sowieso te lang open gestaan.
Hoogste tijd voor een slotje.
PH-JPC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-12-2017, 06:45   #1647
Windstalker
heeft nog geen status

Airworker sinds: Mar 2009
Brevet: Geen
Typeratings: Retired
Uren: Veel
Tijd voor een slotje?
Persoonlijke missie van B747? De zaak van Poch is al die jaren netjes bijgehouden. Jarenlang het meest gelezen topic.
De reacties van EA vind ik ongepast. Foto van Praljak. Vergelijkingen met SS. Het blijven vasthouden aan de schuld van Poch ondanks dat er door drie rechters geen reden is gevonden hem te veroordelen.
Een slotje lijkt mij hier niet nodig. Het is hier vaker stil geweest als er geen nieuws was. Ik waarder het als B747 weer bericht als de toelichting van de rechtbank volgt.
En degenen die een slotje willen slaan dit topic toch gewoon over.
Windstalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-12-2017, 09:50   #1648
Q-nimbus
Cb's koppen

Q-nimbus's Avatar

Airworker sinds: Jun 2006
Typeratings: Ja
Uren: Ook
Met een hoger beroep in het vooruitzicht lijkt me hier nog genoeg over te melden in de toekomst. Geen slotje dus.
Q-nimbus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-12-2017, 17:13   #1649
Jumbo
heeft nog geen status

Airworker sinds: May 2002
Typeratings: Boeing & Airbus
Citaat:
Origineel gepost door Windstalker Bekijk Bericht
Tijd voor een slotje?
Persoonlijke missie van B747? De zaak van Poch is al die jaren netjes bijgehouden.
Netjes valt over te discussiëren. Ik ben het wat dat betreft wel eens met Columbus en PH-JPC.

Nu de (eerste) rechtszaak geweest is ook een mooi natuurlijk moment voor een slotje als je het mij vraagt.
Jumbo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-12-2017, 17:51   #1650
Windstalker
heeft nog geen status

Ik heb alle berichtgeving van B747 als netjes ervaren en zoals Q-nimbus al aangeeft, met het hoger beroep in het vooruitzicht valt er nog veel te melden.
Ik ben werkelijk nieuwsgierig naar de motivatie van de rechters in maart.
Dus topic op slot? Lijkt mij niet!
Oud 24-12-2017, 09:41   #1651
Dilok
heeft nog geen status

Airworker sinds: Aug 2010
Typeratings: B767/B757
Uren: 18000
Ik vraag me echt af of PH-JPC wel heeft opgelet de afgelopen jaren.

Jarenlang roerden forumleden als Europe-American, Jumbo en PH-JPC zich hier niet. En nu is dit veel gelezen topic ineens ‘iemands persoonlijke missie dat veel te lang zonder kritische noot heeft gezeten en misschien sowieso te lang open heeft gestaan.’ Opvallend in de berichtgeving door B747 zijn de diepgravende analyses aan de hand van een grote verscheidenheid nieuwsbronnen waarnaar altijd werd verwezen.Ongetwijfeld heeft B747 hier veel tijd in gestoken. Niet sterk om na al die jaren van stilzwijgen nu ineens te komen met een gebrek aan kritische noten en de vraag om een slotje. Eens met Windstalker: wie een slotje wil bezoekt dit topic maar niet. Er komt wellicht nog veel nieuws als dhr. Knoops zich gaat roeren.

Fijne kerstdagen
Dilok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-12-2017, 18:13   #1652
Europe-American

Europe-American's Avatar

Citaat:
Jarenlang roerden forumleden als Europe-American, Jumbo en PH-JPC zich hier niet.
De man heeft 8 jaar lang in voorarrest gezeten.
Behalve het herhalen van bekende feiten, onwaarheden en persoonlijke aanvallen was er hier geen nieuws.
Geen reden om me daarmee te bemoeien.
Oud 24-12-2017, 20:32   #1653
PH-JPC
Dark side of the moon

PH-JPC's Avatar

Airworker sinds: Jan 2003
Typeratings: 747-400/-8
Uren: 8000+
Citaat:
Origineel gepost door Dilok Bekijk Bericht
Ik vraag me echt af of PH-JPC wel heeft opgelet de afgelopen jaren.
Wat is dit nou voor een rare reactie. Dus als je geen onderdeel was van de eindeloze welles-nietes 'discussies' mag ik geen mening over hebben over hoe EA nu wordt behandeld?

Ik ga en ging nadrukkelijk niet inhoudelijk op de zaak van JP in, maar stel alleen dat dit allemaal een erg persoonlijk tintje heeft gekregen en dat de enige die kritisch is naar deze gang van zaken meteen als persona non grata is bestempeld.
Precies deze manier van omgang met andere meningen en invalshoeken maakt een kijk naar deze complexe zaak al gekleurd; immers andere meningen dan die gewenst zijn worden weggewoven en belachelijk gemaakt.
Dat geeft juist aan hoe persoonlijk het is geworden voor een aantal hier.

Fijne feestdagen,
PH-JPC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-12-2017, 07:32   #1654
B767-300ER
Ready for a RWY 18L departure
to TFS

B767-300ER's Avatar

Airworker sinds: Dec 2007
Typeratings: B757/B767
Uren: Zat, maar zal niet meer toenemen
Er is een groot verschil tussen iets wegwuiven en iets met feiten onderbouwen.

Dat B747 ervan overtuigt is dat JP onschuldig is moge duidelijk zijn, (en is haar goed recht).
Anderen met een andere mening heeft zij, vooralsnog altijd met feiten, weten te weerleggen.
Dat daarin de strijd met gebruiker Don misschien af en toe een beetje doorsloeg, mee eens.
Maar voorlasnog heb ik van NIEMAND hier FEITEN gelezen dat JP schuldig zou zijn aan het aktief deelnemen en uitvoeren van hetgeen hij is beschuldigd. Behalve een hoop vergelijkingen en blabla, die inhoudelijk jegens JP niet gefundeerd zijn. Vooralsnog geldt dan altijd: onschuld totdat het tegendeel bewezen is.

Ik waardeer de bijdragen van B747 enorm. Zonder haar had ik niet zo veel informatie gehad als dat ik nu heb. De strijd met Don vond ik soms over het randje en behoorlijk suggestief en had ze af en toenbeter kunnen laten.

Fijne feestdagen iedereen.
B767-300ER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-01-2018, 18:19   #1655
MD11man
heeft nog geen status

Airworker sinds: Aug 2002
Typeratings: B737 3-9
Uren: > 3000
Vanavond om 23:00 op NPO 1 geeft Poch een interview bij Jinek.

Benieuwd wat ie te vertellen heeft...
MD11man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-01-2018, 14:37   #1656
Pilotsince99
"Remove Status?"

Pilotsince99's Avatar

Airworker sinds: Mar 2005
Typeratings: A320
Het verhaal over die vliegdekschepen en de handgebaren, dat kwam niet zo overtuigend over. Maar zoals hij terecht zegt alles is aan interpretatie onderhevig. Of hij nu wel of niet van de dode vluchten geweten heeft laat ik in het midden. Waar ik nu wel heel erg benieuwd naar ben is hoe de NL'se regering deze zaak afhandelt, geld zal er wel komen, maar ik ben benieuwd of de staat zal erkennen dat er fouten zijn gemaakt in de procedure naar uitlevering.
Pilotsince99 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-03-2018, 19:02   #1657
Windstalker
heeft nog geen status

Vandaag zou de motivatie omtrent de vrijspraak bekend gemaakt worden.
Al iets bekend?
Oud 07-03-2018, 11:09   #1658
Dilok
heeft nog geen status

Speciaal voor DON die zich nooit heeft afgevraagd waarom Jeroen Engelkes 6 tot 7 keer met de KLPD heeft gesproken, 3 keer bij hem thuis en de andere keren elders, zoals hij getuigde in Den Haag.

AGENTEN BEZOCHTEN OP EIGEN HOUTJE ARGENTIJNSE AANKLAGER
’U-bocht in zaak Poch’
door Bart Mos

De Nederlandse politie lijkt Julio Poch koste wat kost achter de Argentijnse tralies te hebben willen krijgen. Dit valt op te maken uit het feit dat twee rechercheurs in 2008 bij de aanvang van het onderzoek naar de Transavia-piloot, buiten alle officiële kanalen om, een bezoek brachten aan de Argentijnse aanklager en onderzoeksrechter die jaagden op oorlogsmisdadigers uit de voormalige militaire dictatuur.

Julio Poch moest dochter Alejandra en vrouw Grethe acht jaar missen. Foto ANP
Hun solo-actie blijkt uit onderzoek van De Telegraaf. Bij het toenmalig overleg in Argentinië is volgens direct betrokkenen gesproken over de aangiftes die Transavia-collega’s tegen Poch deden vanwege zijn vermeende betrokkenheid bij ’dodenvluchten’. Ook spraken zij over de methode waarop Poch, ondanks zijn Nederlands staatsburgerschap, door de Argentijnse autoriteiten gevangen kon worden genomen. Het politiebezoek aan Buenos Aires zorgde er uiteindelijk voor dat de Transavia-piloot in 2010 via Spanje aan het Zuid-Amerikaanse land werd uitgeleverd en voor bijna acht jaar in voorarrest achter de tralies verdween. Afgelopen november pas werd hij vrijgesproken.

Ongebruikelijk

Volgens zowel emeritus hoogleraar internationaal recht Theo van Boven als de voormalige president van de Argentijnse Rekenkamer Leandro Despouy, die de rechercheurs destijds in contact brachten met justitie in Buenos Aires, ontdoken de politiemannen doelbewust de officiële routes die voor dit soort internationaal overleg over strafrechtelijk onderzoek bestaan. „Diplomatieke kanalen zouden zo’n snelle en vertrouwelijke actie tegen een persoon met de Nederlandse nationaliteit niet hebben toegestaan”, verklaart Despouy over hun actie aan De Telegraaf. Rechtstreeks contact tussen Nederlandse politie en Argentijnse justitie is weliswaar niet verboden, maar wel zéér ongebruikelijk.

Despouy introduceerde de twee rechercheurs van het Team Internationale Misdrijven (TIM) uit Woerden op hun verzoek bij onderzoeksrechter Torres, openbaar aanklager Taiano, voormalig president en mensenrechtenactivist Duhalde en bij onderzoeksjournalist Verbitsky van de linkse krant Página/12. Verbitsky wordt gezien als een drijvende kracht achter de strafprocessen tegen vooraanstaande figuren uit de voormalige Argentijnse dictatuur.

Volgens de advocaat van Poch duidt de werkwijze van de politie op een bewuste omzeiling van de waarborgen van een reguliere uitleveringsprocedure. „Deze waarborgen waren Poch als Nederlander ten deel gevallen indien men de gewone diplomatieke uitleveringsroute had gevolgd”, aldus Geert-Jan Knoops. „Deze operatie moest vooral achter de schermen plaatsvinden en dus met buitenwerkingstelling van de normale juridische waarborgen.”

Tegenwerking

De politiemannen raakten verzeild bij Leandro Despouy, tot 2016 president van de Argentijnse rekenkamer, via de Maastrichtse hoogleraar internationaal recht Theo van Boven. „De rechercheurs zochten mij op omdat ze wisten dat ik contact had met prominente Argentijnse personen. Zij wilden dat ik contact voor hen legde, buiten de officiële kanalen om. Ik vermoed dat ze anders tegenwerking vreesden. Hoewel ik het een opmerkelijk verzoek vond, heb ik ze toch geholpen”, zegt Van Boven.

Advocaat Knoops laat weten dat de „buiten-diplomatieke U-bocht” van de Nederlandse recherche in de door hem aangekondigde schadeprocedure tegen de Nederlandse staat een nieuwe factor zal worden om de onrechtmatige handelwijze aan te tonen. „Wij willen bovendien alle betrokkenen als getuige gaan horen in de procedure die wij thans aan het voorbereiden zijn”, kondigt Knoops aan.

De politie en het Openbaar Ministerie wilden gisteren niet reageren op vragen over de solo-actie van de rechercheurs.
Oud 07-03-2018, 13:04   #1659
Europe-American

Europe-American's Avatar

Citaat:
De politie en het Openbaar Ministerie wilden gisteren niet reageren op vragen over de solo-actie van de rechercheurs.
Met de voetnoot dat het geen solo actie is geweest maar een zorgvuldig geregisseerd spel.
Oud 08-03-2018, 22:12   #1660
Cpt Oveur
...and don't call me Shirley

Cpt Oveur's Avatar

Airworker sinds: Nov 2010
Typeratings: MD11
Uren: +-6K
Nee joh, die rechercheurs zijn met geld uit de personeelspot effe naar Argentinie gevlogen. Wist verder niemand wat vanaf.
Cpt Oveur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2018, 00:01   #1661
Sand Pitter
heeft nog geen status

Airworker sinds: Apr 2016
Brevet: professionele
Typeratings: vele
Uren: heleboel
ERB & TS worden vervolgd voor meineed

AD: https://www.ad.nl/binnenland/rechter...poch~aded3800/
Sand Pitter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2018, 08:38   #1662
Windstalker
heeft nog geen status

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1772...collega-s-poch
Oud 10-03-2018, 16:30   #1663
Boeing747
Niet meer en niet minder dan
een ander

Boeing747's Avatar

Airworker sinds: Apr 2009
Brevet: Typediploma
Typeratings: MacBook
Uren: 747 APM
Beste Airworkers

Er is weer ontwikkeling in de zaak Poch zoals wel blijkt uit een bijdrage van Dilok en de linkjes die Sand Pitter en Windstalker hier hebben geplaatst. Ofschoon Poch na ruim acht jaar gevangenschap weer verenigd is met zijn gezin, is de zaak nog lang niet afgedaan.
Al eerder kondigde ik aan met mijn bijdragen hier te zullen stoppen, maar als gevolg van een aantal hierop volgende reacties liet ik me toch verleiden om er weer mee door te gaan. Dat zal nu niet meer het geval zijn.
Ik schreef al geen updates meer, maar het voelt niet goed om hier weg te gaan zonder een groet. Ook wil ik nog graag helderheid geven over een tweetal zaken.

Allereerst is het niet zo dat ik altijd in de onschuld van Poch heb geloofd, ik ben enkel uitgegaan van de stukken die mij zijn aangeleverd. Op basis daarvan kwam ik al snel tot de conclusie dat Poch niet kón hebben gedaan wat hem ten laste werd gelegd, ten minste, zo lang er niets anders boven tafel kwam. In al die jaren dat hij gevangen zat is dat niet gebeurd. Maar let wel, ik was niet in Argentinië in de tijd waarin de dodenvluchten plaatsvonden, laat staan dat ik ook maar een zinnig woord kan zeggen over waar Poch zich in die tijd bevond. Wel heb ik me van het begin af aan achter het uitgangspunt van Blackstone gesteld, te weten: ‘Liever tien schuldigen vrij dan één onschuldige achter de tralies.’

Is er verder het gegeven dat niet iedereen mijn berichtgeving altijd als netjes heeft ervaren om redenen als ‘een persoonlijke missie’ en ‘soms (behoorlijk) suggestief’.
Ik begrijp wel dat mijn bijdragen hier door sommigen als ‘een persoonlijke missie’ zijn beschouwd. Omdat dit topic, dat grotendeels uit mijn inbreng bestaat, veel lezers aantrok, heb ik gemeend dat er veel belangstelling voor was. Daarom ging ik er toch steeds enthousiast mee verder, al kostte het me veel tijd en kwam het me qua tijdstip meermaals helemaal niet uit. Het antwoord op de vraag waarom ik dit draadje (dat intussen een hele kabel is geworden) ooit ben gestart is terug te vinden in de bijdrage waarmee ik dit topic destijds opende. Waarom ik me de zaak van Julio aantrok? Enerzijds vanuit mijn belangstelling voor de luchtvaart, anderzijds als gevolg van een traumatische gebeurtenis uit mijn kindertijd waaraan mijn gevoel voor rechtvaardigheid is ontwaakt. Onschuldig worden opgesloten is een nachtmerrie!
In de uitwisselingen met Don heb ik inderdaad soms (behoorlijk) suggestieve vragen gesteld (misschien zelfs wel eens onbehoorlijk suggestieve vragen ), zij het altijd aan de hand van de stukken waarop nu ook de rechters die Poch unaniem vrijspraken, zich hebben gebaseerd. Suggestieve vragen verdienen normaliter geen schoonheidsprijs maar kunnen soms toch nuttig zijn om tot klaarheid te komen. Dat ik daarmee ook wel eens naast het potje heb gepiest, spijt me. Weet dat pm-verkeer met zowel Don als Europe-American heeft uitgewezen dat wij gerust nog met elkaar om de tafel kunnen.

Dank aan alle Airworkers die hebben gereageerd op mijn bijdragen hier, met een buiging naar B767-300ER voor zijn positieve en tegelijkertijd ook kritische reactie in zijn post #1654.

Ik wens jullie allen nog vele veilige en mooie vluchten toe. Wil iemand nog naar mij toe reageren, stuur me dan een pm. De eerstvolgende tijd log ik zo nu en dan nog wel even in om te kijken of er post in mijn postbus zit.

Grtz, B747
Boeing747 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-03-2018, 09:01   #1664
Lowpass
heeft nog geen status

Airworker sinds: May 2014
Brevet: (f)ATPL
Typeratings: B777/B787 - B737 (exp.)
Uren: 1500 +
Argentijnse rechters van plan Transavia-getuigen in zaak JP te vervolgen wegens meineed:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/222...em-steken.html

Zie ook uitzending nieuwsuur van twee dagen geleden.
Lowpass is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-03-2018, 10:43   #1665
carelines
heeft nog geen status

carelines's Avatar

Airworker sinds: Aug 2007
Brevet: Die is geldig
Typeratings: Óók geldig
Uren: Die tikken net zoals 't klokje thuis
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/222...-10-maart.html
carelines is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-06-2018, 06:49   #1666
Dilok
heeft nog geen status

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...erom/tweet2-3/

Transavia vlieger reageert op het Telegraaf brandje !
Iets wat jezelf niet doet maar wel een ander (onterecht) verwijten ? Come on !!

Laatst aangepast door Dilok : 27-06-2018 om 10:16
Oud 27-06-2018, 10:14   #1667
Dilok
heeft nog geen status

Jarenlang is hier geschreven over de zaak van Poch. In het boek ’Acht jaar onterecht vast’ dat op 31 oktober verschijnt, doet hij zelf zijn verhaal.
In het boek ’Operatie Raaf’ dat voorjaar 2019 uitkomt, leggen de advocaten Geert-Jan Knoops en Carry Knoops-Hamburger de rol van de Nederlandse staat in deze zaak bloot.
https://www.uitgeverijbalans.nl/juli...-hele-verhaal/
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Plaatsingsregels