|
|||||||
| Kennisbank | Registreer | FAQ | Airwork groepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
start-up approved
Airworker sinds: Mar 2007
Brevet: n.v.t.
Typeratings: n.v.t.
Uren: genoeg
|
Beste mensen,
Wie heeft er wellicht meer informatie over het fenomeen "Chemtrails"? Als dit echt bestaat dan is dat niet iets om blij van te worden..... http://imageevent.com/firesat/strang...1&w=4&x=0&p=14
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Contact Houston Space Center
Airworker sinds: Mar 2001
Brevet: ATPL (A)
Typeratings: B744, B737, F50
Uren: 7k
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
In orbit
Brevet: opgewarmde ATPL
Typeratings: Fk50
Uren: 9211
|
Verdimme jongens, geen reacties hierover op het BB. Voor je het weet....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
In orbit
Airworker sinds: Aug 2001
Brevet: na
Typeratings: na
Uren: na
|
... Moet FD echt met de dochter van Burlage trouwen?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
over to departure
Airworker sinds: Jan 2004
Brevet: jaaa kweeni
Typeratings: jaaa kweeni
Uren: te weinig
|
Ik ben jaren geleden gebanned op het Chemtrail forum, dus sorry, ik kan je niks over chemstrails vertellen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ik heb ook een blauwe maandag op zo'n forum rondgehangen om te proberen die lui op het rechte pad te krijgen, maar dat werd helemaal niks. Ik heb het erg gauw weer opgegeven. Op die fora leggen ze onterecht een verband tussen kleur en samenstelling van de contrail. Als je probeert dat te weerleggen word je beticht van deelneming in een organisatie die tot doel heeft deze samenzwering onder de pet te houden.
Het enige wat ik er nog over kwijt wil: net als een wolk er door lichtinval of schaduw de ene keer grijs uit ziet en de andere keer wit, kunnen contrails verschillende kleuren lijken te hebben. Erik |
|
|
|
|
|
#8 |
|
cleared FL 200
Airworker sinds: May 2001
Brevet: ATPL
Typeratings: Suck, Squeeze & Blow
Uren: 70 per maand
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Airworker sinds: Feb 2001
Brevet: He thinks too much; such men are dangerous.
Typeratings: B737. Actori incumbit probatio
Uren: Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste.
|
Als je gewoon netjes je aluminium petje draagt, heb je helemaal geen last van die Chemtrails.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Airworker sinds: Jun 2006
Typeratings: B777-200/300
Uren: 60-70 per maand
|
Citaat:
(De insiders weten waarover ik het heb) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
over to departure
Airworker sinds: Mar 2002
Typeratings: B190, E-120/170/175/190/195, B737NG, A330
Uren: liefts tussen 11:00 en 22:00 uren
|
Ah kom op jongens dit is een serieus onderwerp ik heb ervaring met die chemtrail dingen in China. In plaats van vliegtuigen gebruiken ze daar schoorstenen op de grond en blazen allerlei troep de lucht in. Het hele land ligt dan ook onder een gordijn van chemtrail ook chimneytrail genoemd hier... Op sommige plaatsen (o.a. Fungzhou) schijnt de zon 3 dagen per jaar. Veel mensen worden dan ook niet oud.
Ps. zijn er nu ook al mensen bang dat de online hemel naar beneden valt..tsss |
|
|
|
|
|
#12 |
|
cleared FL 300
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
In orbit
|
wij geven voor de vlucht altijd wat extra chemicalien in speciale behouders, achter aan de motoren, om als we hoog genoeg zijn deze chemicalien los te laten zodat iedereen er lekker ziek van wordt.....whahahahahaha
helaas worden de mensen alleen geestelijk ziek... door te denken dat chemtrails bestaan... *zucht* |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Optimum Flightlevel
Airworker sinds: Mar 2004
Brevet: atpl
Typeratings: grote luchtvaart
Uren: +- 2000
|
O bij ons gooit de tankboer ze gewoon door de peut, we moeten dan ook altijd ff op het afl invullen wat het percentage chemische
middelen is door de peut. Vrede!
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
further climb
Airworker sinds: Jan 2006
Brevet: F ATPL
Typeratings: shiny turboprops
Uren: 1400+
|
Citaat:
wat een zieke site zeg... dat er mensen zijn die zulke onzin kunnen bedenken vind ik nog het ergste
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
over to departure
|
Ik heb er vandaag weer een gezien was zo'n grote met 4 motoren en hobbel op de rug..Met een grote union jack vlag op de staart. Vloog 1.000 voet onder ons. Dat ze het ook gewoon zo openbaar durven te doen.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
FL 60
Airworker sinds: Jul 2003
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In orbit
|
ja en die hobbel wordt steeds kleiner, omdat ze daar de chemische zooi in op slaan.
Bij de landing kun je altijd zien of ze chemtrails hebben gemaakt.... als de hobbel weg is dan is hij leeg, is de hobbel er nog... dan waren de omstandigheden niet goed genoeg om chemtrails te maken... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
In orbit
Airworker sinds: May 2000
Brevet: atpl
Typeratings: DC10, SA227, B727 FE
Uren: 6000
|
ik ruik ze altijd als we de motoren starten en de wind staat op de staart. Ruikt verdacht veel naar onverbrande kerosine. Misschien dat daarom de EU binnenkort geen 30 jaar oude vliegtuigen meer wil hebben. 60er jaren chemtrail technologie. En dan moet je zien wat er achter 727's, 737-200's, DC8-en, DC9's hangt. Grote zwarte chemtrails
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Misschien dat als je Dan Brown wat geld geeft hij er een boek over wil schrijven? Dan weet je zeker dat over een paar jaar IEDEREEN in chemtrails geloofd.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
In orbit
|
Kies maar uit
The Da Vinci Trails, Chemical Fortress, Chemicals and Demons, Conspiracy Point.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Airworker sinds: Jan 2003
Brevet: met bloed zweet en tranen verkregen
Typeratings: F50, 737NG
Uren: 3500+
|
He jongens we waren het er toch allemaal over eens dat we de geruchten-machine niet meer zouden voeden of ontkennen? Er hangen hier veel grotere zaken vanaf.
En kijk eens in je operationsmanual chapter 8.***** eerste alinea over het omgaan met media ivm chemtrails. ![]() Edit: teveel info! Laatst aangepast door PH-JPC : 11-04-2007 om 15:29 Reden: CENSUUR |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
line up and wait
Airworker sinds: Jul 2006
Brevet: PPL
Typeratings: -
|
Citaat:
Laatst aangepast door fixedgear : 12-04-2007 om 10:24 |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
taxi to holding point
Brevet: ATPL / CPL
Typeratings: BE40/ 737
Uren: 3500
|
Citaat:
Ik dacht dat we niet over dat hoofdstuk mochten praten in het openbaar?? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Airworker sinds: Dec 1999
Brevet: JAA CPL/IR/ME (frozen ATPL)
Typeratings: Fokker 50
|
Precies... oppassen wat je zegt. De muren van het forum hebben oren...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Nou ja zolang nog niet exact bekend is wat de gevolgen zijn voor de passagiers/bemanningsleden hou je dat soort discussies.
Maar voer ze aub niet hier over internet! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Oppassen nu jongens.... Ik zag van de week deze mannen de hele nacht in een zwarte Cadillac naast m'n huis staan:
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Tja... soms weten ze niet wat er overboord wordt gegooid. Soms zelfs peut. Ik hoorde van de week een verhaal van een KLM kist die per ongeluk te veel overboord hadden gegooid. Doe moesten een tussenlanding maken omdat ze "te veel" gedumpt hadden.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
over to departure
|
Ja dat was gewoon schandalig ons boek zegt in 8.3.4 dat je altijd een mixture engineer aan boord moet hebben die de JET A-1/ JP-8 mil. met de mix ratio in de gaten moet houden en minimaal 2x per uur moet checken. Omdat de FMS het mixratio niet meerekend in de fuel consumption.
Meestal duiden we die aan als second officer of co-co, ik snap niet dat deze Crew nu het hele chemtrail gebeuren actueel maakt. Het valt me mee dat de Telegraaf het deze keer stil gehouden heeft en geen kanttekening heeft geplaatst over chemtrails |
|
|
|
|
|
#32 |
|
over to departure
|
Kort na het posten van bovenstaande probeerde ik het <i>public</i> profiel van Plane1 te bekijken kreeg ik de volgende boodschap:
reach52, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: 1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? 2. Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. Zit airwork nu ook al in het complot? Zouden ze weten wie ik ben? Ben ik next to retire early?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Hmm sinds de update van onze CCTX-software van 4 jaar terug wordt automatisch bepaald bij welke airways moet worden 'gevlogen' en in wat voor verhouding.
Die mixratio hoeven we dus gelukkig niet meer constant zelf te berekenen en bij te stellen; dat doet de EEC nu vanzelf. Tja en die Televaag... wie gelooft die krant nou als ze zoiets plaatsen? ze doen maar ![]() Edit: hee ik heb hetzelfde! Probeert Diana via deze fictieve persoon wat feiten boven water te krijgen? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Administrator
Airworker sinds: Jan 1999
Brevet: PPL-A + GPL, en als ik tussen de twee zou moeten kiezen, dan werd het zonder met mijn ogen te knipperen het GPL.
Typeratings: ASK-13,21,23, SZD51, Duo Discus, LS3, LS4
Uren: 450
|
Jongens, hoe vaak moet ik nog zeggen dat er nog een echte wereld daarbuiten is? Je kunt hier niet alles zeggen. De betreffende pagina's noemen uit het Operations manual, daar wordt men niet vrolijk van. Ik krijg er alweer telefoon over. Hoe om te gaan met de media i.v.m. chemtrails is niet iets wat men op een publiek board terug wil zien.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
In orbit
|
Zo kan het ook....
De KLM heeft het iig WEL goed aangepakt met die KL736 Curacao vlucht. De media cover-up heeft daar prima gewerkt.
Van een betrouwbare bron heb ik vernomen dat de fuel/chemical ratio voor die vlucht compleet verkeerd was. In de B1 tank zat ipv kerosine een flinke hoeveelheid (zie 8.3.6.4 tweede tabel eerste goedje) jeweetwel. En ja dan kan het goed fout gaan. PS Als het VNV forum dicht gaat/is verwacht ik op termijn wel dat die knakkers die alles willen bekendmaken bij AB een goede kans maken op voorpaginanieuws. Heeft iemand de cleansweepers al geïnformeerd? Nu het nog kan..... |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
In orbit
|
De echte wereld...
Tja... in die ECHTE wereld bestaan chemtrails ook niet. Helaas snappen veel mensen dat niet en blijven deze onzin verkondigen. Laat ons dan ook eens wat onzin uit kramen ![]() @Beer kunnen we dat chapter over slaan? Laten we het over chapter 8.2.4 hebben en dan het gedeelte fuel dumping in achtertuinen.... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
In orbit
|
Denken jullie dat de mensen de waarheid weten achter regenbogen?
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
Ik kan er weinig over los laten, maar neem van mij aan dat AB weinig op de voorpagina zal zetten over chemtrails, daar wordt (is) voor gezorgt... |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
@Viper1983: Is goed, maar dan moeten we wel effe die KLM Crew laten weten dat ze nooit meer té veel moeten dumpen. Krijg je alleen geneuzel van in de Teleraaf. |
|
|
|
|