.:.

Ga Terug   Airwork > Algemeen > Luchtvaart algemeen

Antwoord
 
Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 29-12-2012, 16:00   #81
Flying_pizza_service
Understand you want us to go
where ma'am?
 
 
Airworker sinds: Apr 2001
Locatie: 10600m standard
Berichten: 800
Brevet: ATPL (A)
Typeratings: FLUF / XBOX 320
Uren: Genoeg
True true. Als ik 12 uur duty doe met 7 uur blocktijd en 3 landingen stel ik mij ook wel eens vragen eigenlijk.
Flying_pizza_service is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-12-2012, 21:33   #82
Bounty 53
heeft nog geen status
 
 
Bounty 53's Avatar
 
Airworker sinds: Feb 2001
Locatie: 52 21 10.83 N 4 56 05.26 E
Berichten: 1.186
Brevet: atpl
Typeratings: B738 / F50 / MD11 > FL200 / E190
Uren: 6000
2012..... terug van ICA met een klein beetje heimwee.....
E190 :
536:46 uur. Ontspannen jaartje... zal wat drukker gaan worden.
132711 Mijlen
10:30 sim

en ook, baby Bounty erbij..... t wordt druk :-)

Op een enkele uitwijk na en wat cat3, weinig bijzonderheden.

Goeie jaarwisseling en happy landings voor 2013 !!
Bounty 53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-12-2012, 22:55   #83
metrodriver
heeft nog geen status
 
 
metrodriver's Avatar
 
Airworker sinds: May 2000
Locatie: SEA, USA
Berichten: 2.384
Brevet: atpl
Typeratings: B744, DC10, SA227, B727 FE
Uren: 6000
JPC: Baghram, Kabul, Kandahar, Camp Bastion, Mazar-E-Sharif.
Mijn jaar is nog niet voorbij, de 12de januarie mag ik pas officieel naar huis. Zit nu in Guam en over een paar uur verloopt onze hotelreservering. Hotel zit vol en we hebben nog niets van de company gehoord. We worden eruitgeschopt, of naar een ander hotel gestuurd, ergens anders in de wereld heengevlogen of naar huis gestuurd (was dat maar waar....)
metrodriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-12-2012, 23:49   #84
Klassenoudste
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Jul 2009
Locatie: Hoofddorp, Brussel
Berichten: 6
Brevet: CPL/(f)ATPL
Typeratings: B737
Uren: 1800
Mooi jaar achter de rug:

530 uur Boeing 737/738
193 sectoren
104 landingen
1 go around
0 diversions
59 verschillende bestemmingen
185.000 NM gevlogen

Happy new year!
Klassenoudste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 08:18   #85
kermit
Waiting for a flight home
 
 
kermit's Avatar
 
Airworker sinds: Apr 2000
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 1.156
Brevet: ATPL
Typeratings: Airbus 320, Boeing 737, 757, 777
Uren: 7500+
wederom een rustig jaartje:

622,5 uur Boeing 777 waarvan 92 uur op de -300
31 landingen
niet uitgeweken
geen go-arounds
een klein weekje vast gezeten in NY tijdens Sandy.

Volgend jaar weer zo graag....
kermit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 14:16   #86
Tampie
heeft nog geen status
 
 
Tampie's Avatar
 
Airworker sinds: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 822
Brevet: -
Typeratings: A320, B777
Uren: -
625:15 actual A319
16:00 sim A320
368 vluchten (ook een paar als safety pilot)
175 landingen

Bijzonderheden:
1x Ferry
4x Go-around (2xATC, Tailwind limitation, zelf opgekloot)
1x bijna uitgeweken op 2 minuten na (airport onbepaalde tijd gesloten)

p.s. gemiddeld wordt er bij onze toko veel meer gevlogen dan die 625 uur, maar ik had dit jaar nog een zooi vakantiedagen van vorig jaar en daarnaast een nevenfunctie die ook wat uurtjes van m'n actual afsnoept...
Tampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 18:26   #87
Avian
heeft nog geen status
 
 
Avian's Avatar
 
Airworker sinds: Apr 2006
Locatie: *
Berichten: 836
Brevet: ATPL
Typeratings: B737
Uren: aanwezig
486:43 actual B777-200/300
46:40 sim B777-200/300
Geen bijzonderheden

Fijne jaarwisseling!
Avian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 20:00   #88
Flying-737
Een dag niet gelachen..
 
 
Flying-737's Avatar
 
Airworker sinds: May 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 61
Brevet: ATPL
Typeratings: B737/B757/B767/B777/B787
Uren: 4000+
Gisteren terug gekomen van mijn laatste vlucht van 2012.

Totaal: +/- 800 hr B767
Ldg's: 177
0 Go arounds
0 Diversions
2x CAT3B waarvan 1 actual
Aantal keren volledige pilot response cyclus
Talloze nachten met me ogen zitten knijpen
En als laatste meest waardevolle: een vast contract

Happy landings in 2013!!
Flying-737 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 21:27   #89
TheSkyIsNoLimit
***no status***
 
 
TheSkyIsNoLimit's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2006
Locatie: Tokyo, Japan
Berichten: 313
Brevet: EASA(UK)-ATPL & JCAB ATPL
Typeratings: Boeing767-300ER, Embraer 170/190, Embraer 135/145, Dash8Q400.
Uren: genoeg
Morgen standby, maar zover;

391uur Embraer175/195 over 241 vluchten. 162 T/O's en ook nog geland ook...

Specials:
Go round: 0
Divert: 1 (SNOCLO)

XYZ daagjes voor de klas (grond technisch instructie) en nog andere 'met de benen op de grond' klusjes.
Zere kont van LOSA observaties.

Volgend jaar hopelijk net zoveel vlieg fun als afgelopen jaar.

Happy 2013 allen!





Sent from my iPhone using Tapatalk
TheSkyIsNoLimit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 21:31   #90
Pilotsince99
"Remove Status?"
 
 
Pilotsince99's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2005
Locatie: UK
Berichten: 394
Brevet: ATPL
Typeratings: A320
Uren: 9000+
Mijn jaar is dan nu eindelijk voorbij

Totaal aantal vlieguren 744.05
Geen Go arounds
Geen Diversions
2 CAT 3 landingen

Noemenswaardige vlucht:

Unpressurized, zonder passagiers, van Rome Fiumicino naar London Luton gevlogen Cruising altitude 10000 feet.

Happy new year!
Pilotsince99 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 21:45   #91
squawk
That's one small step for [a]
man, one giant leap for
mankind.
 
 
Airworker sinds: Nov 2007
Locatie: 070
Berichten: 35
Brevet: ATPL/TRI
Typeratings: B737 300-900
Uren: 2500+
2012

Loonslaaf
TQ737
120TT 737/8
36 landingen
1 birdstrike
1 electrical failure
0 ga/diversions
squawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-12-2012, 21:51   #92
mjs
Bam!
 
 
mjs's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2006
Locatie: LHR
Berichten: 296
Brevet: ATPL/TRI/TRE
Typeratings: 737 and 777/787
Uren: 5000
Stuur een bericht via MSN naar mjs
667 uur Boeing 737-800
Geen vliegbijzonderheden

Wel mijn SFI autorisatie gehaald!
mjs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 01:30   #93
Fish
heeft nog geen status
 
 
Fish's Avatar
 
Airworker sinds: Jun 2006
Locatie: Ergens
Berichten: 851
Brevet: FAA / JAA ATPL
Typeratings: 737
Uren: Genoeg
Citaat:
Origineel gepost door CAPRICORN Bekijk Bericht
1x birdstrike
Dat je dat überhaupt nog opvalt in de A380.
Fish is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 07:37   #94
27k
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Mar 2007
Locatie: Dubai
Berichten: 167
Brevet: ATPL
Typeratings: B777
Uren: tiktak
756:45 777-200/300
0 go-arounds
0 autolands
1 diversion
27k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 09:13   #95
J.I.P
heeft nog geen status
 
 
J.I.P's Avatar
 
Airworker sinds: Nov 2006
Locatie: HK
Berichten: 417
Brevet: ATPL
Typeratings: De original oerbus en de oerbus 2.0
Uren: nog steeds logboek 1
Metro, is die baan van Camp Bastion wel breed genoeg voor die 747? Of hebben ze inmiddels een nieuwe baan?
J.I.P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 10:06   #96
Boer
I still jerk off manually
 
 
Boer's Avatar
 
Airworker sinds: Dec 2000
Locatie: Amersfoort
Berichten: 774
Brevet: ATPL/GMB
Typeratings: E170/175/190/195, Fokker 50/60
Uren: >5000
Net m'n laatste vlucht gehad.

Totaal: 563:10 uur
E190: 521:15
Fokker 50: 41:55
Sim: 24:30
351 sectoren
175 landingen
149222 Mijl
1 GA, 1 CAT 3.

Mooiste trip:

Ex Cityjet Fokker 50 ferry van Maastricht naar Adelaide met tussenstops in Trabzon, Al Ain, Nagpur, Penang, Bali en Darwin. Totaal 41:55 en 9260 mijl.

Tot volgend jaar!!

Laatst aangepast door Boer : 02-01-2013 om 13:26
Boer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 16:42   #97
metrodriver
heeft nog geen status
 
 
metrodriver's Avatar
 
Airworker sinds: May 2000
Locatie: SEA, USA
Berichten: 2.384
Brevet: atpl
Typeratings: B744, DC10, SA227, B727 FE
Uren: 6000
JIP, ze hebben een nieuwe lange baan met hamerkoppen aan het einde. Happy New Year vanuit Sharjah.....
metrodriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 17:17   #98
Anoniempje
ik was het niet
 
 
Airworker sinds: Dec 2010
Locatie: AMS
Berichten: 233
Brevet: CPL
Typeratings: -
Uren: 4000
Ongeveer 800 uur actual met 155 landingen en 17 uur in de toverdoos.

Alles onevenredig verdeeld tussen één-, twee- en viermotorige toestellen.

Met 14 verschillende types gevlogen, op 25 vliegvelden geweest verdeeld over 11 landen.

Prima vliegjaar.
Anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-12-2012, 18:24   #99
V1Rotate
Bobby Classic Driver
 
 
V1Rotate's Avatar
 
Airworker sinds: May 2010
Locatie: STR
Berichten: 927
Brevet: F ATPL
Typeratings: B737-300/900, P2006T,C172 ,C182, A210, P2002JF
Uren: 290 slowly increasing.
Citaat:
Origineel gepost door Anoniempje Bekijk Bericht
Ongeveer 800 uur actual met 155 landingen en 17 uur in de toverdoos.

Alles onevenredig verdeeld tussen één-, twee- en viermotorige toestellen.

Met 14 verschillende types gevlogen, op 25 vliegvelden geweest verdeeld over 11 landen.

Prima vliegjaar.
Hoe doe je dat dan? .
V1Rotate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-01-2013, 12:23   #100
FOLBERTS
Mijn status is dat ik altijd
heel druk ben en mijn status
daardoor vaak dezelfde is.
 
 
FOLBERTS's Avatar
 
Airworker sinds: Jan 2007
Locatie: Het Gooische matras
Berichten: 1.240
Brevet: PPL
Typeratings: n/a
Uren: Nooit genoeg dat het verveelt!
Send a message via Skype™ to FOLBERTS
2012 was qua hoeveelheid uren een dieptepunt. Ik heb niet eens de moeite genomen om ze te tellen, maar als het meer dan 10 uur was, dan is het veel.

Ik maak graag van deze thread gebruik om iedereen het beste voor 2013 te wensen!
FOLBERTS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-01-2013, 12:55   #101
Dutchbird-757
Een pondje te weinig.
 
 
Dutchbird-757's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2006
Locatie: Dubai
Berichten: 657
Brevet: APTL (A)
Typeratings: Boeing 737-300/900 & B737 MAX 8. (ex Embraer 170/175/190/195 and BAe146 / AVRO RJ100/85)
Uren: The clock is ticking
Zo, eindelijk wat tijd gevonden. Vliegen tot aan de 31e 1900 uur en dan op 01 januari om 0830 een CRM en Security refresher is niet echt ideaal kan ik je vertellen.

2012 was een jaar met grote dalen maar vooral een grote piek, de geboorte van mijn 2e dochter! Qua werk gewoon klote maar de nieuwe kleine is onbetaalbaar.

Totaal 510:00uur E170/E190 over 325 sectoren.
Algemene details;
- 1325:10 Duty hours
- 271 Dagen gehad die ik nuttig heb besteed met family! Ik noem ze 'DICO's aka 'Days I Consider Of'f.' Sommige ervan zijn werkdagen, andere stanbys, gewone days off, split duties, overnight flights, very late starts met middernacht finish, etc. Dagen die in ik iedergeval productief met het gezin heb kunnen besteden.
- 86 Day's off rostered
- 3 Compensated Days Off
- 62 Home Standby's gehouden
- 52 Leave days gehad - max voor 1 jaar waarvan 4 dagen verkocht.
- 30 Night split duties. (sleep on parked aircraft -> 1.5hrs)
- 8 All night flights/overnight flights. No rest.
- 6 Groundschool Training days
- 3 Dead head flights. Allen naar Amman, Jordan.
- 3 Compensated Days off
- 1 Flight Traning - Line Check
- 0 Sick days

Specials;
- 161 landingen
- 23 Visuals Approaches gevlogen sinds ik begon met tellen halverwege het jaar
- 21 uur sim incl standin.
- 2 Practise CAT II Autoland
- 1 PAN PAN PAN gehad in Kuwait met 'PRK BRK NOT RELEASED' message tijdens approach. Bleek zoals verwacht een spurious warning te zijn.
- 1 aircraft handback/Delivery Acceptance Flight gedaan totaal 5 vluchten voor mogen doen. Lot's of fun!
- 1 (Nu inmiddels ex) CEO aan boord gehad.
- 1 Severe Turbulence at night gehad, in cloud. Actually scary!
- 1 APU Fail
- 1 Bleed 2 Fail met Bleed 1 INOP as per MEL! Oeps...
- 1 IDG 2 OFF BUS gehad during start.
- 1 Ferry Flight
- 1 Engine runup gedaan met engineers.
- 1 Door ATC grounded in AUH vanwege algeheel ontbreken van 1 approach plate.
- 0 Diversions.
- 0 G/A.
Kortste vlucht 14 minuten en de langste bijna 5 uur.

Sinds AUG vliegt bij ons de Embraer, alle twee stuks, alleen nog maar naar Abu Dhabi en Muscat, niks anders op een uitzondering daargelaten. Boring!

2013 ziet er erg slecht uit. Na maanden in spanning en stress te zitten verlies ik over 12 dagen zeeeerrr waarschijnlijk mijn baan hier. En daarna, inshallah...

Iedereen evengoed het beste voor 2013! Wie weet wat nbr 13 in petto heeft...

Laatst aangepast door Dutchbird-757 : 02-01-2013 om 20:07 Reden: Nog meer details! Wordt er gek van... ;-)
Dutchbird-757 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-01-2013, 13:28   #102
Boer
I still jerk off manually
 
 
Boer's Avatar
 
Airworker sinds: Dec 2000
Locatie: Amersfoort
Berichten: 774
Brevet: ATPL/GMB
Typeratings: E170/175/190/195, Fokker 50/60
Uren: >5000
Citaat:
Origineel gepost door Dutchbird-757 Bekijk Bericht

2013 ziet er erg slecht uit. Na maanden in spanning en stress te zitten verlies ik over 12 dagen zeeeerrr waarschijnlijk mijn baan hier. En daarna, inshallah...

Iedereen evengoed het beste voor 2013! Wie weet wat nbr 13 in petto heeft...
Das klote nieuws.......veel succes!
Boer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-01-2013, 23:01   #103
sandertje
heeft nog geen status
 
 
sandertje's Avatar
 
Airworker sinds: Dec 2002
Locatie: Madrid
Berichten: 434
Brevet: ATPL
Typeratings: A320/A330/A350 TRI/TRE
Uren: +
589 uur A319/A320
en een verhuizing
sandertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 02:39   #104
metrodriver
heeft nog geen status
 
 
metrodriver's Avatar
 
Airworker sinds: May 2000
Locatie: SEA, USA
Berichten: 2.384
Brevet: atpl
Typeratings: B744, DC10, SA227, B727 FE
Uren: 6000
Dutchbird 757, klote om dat te horen. Heb je toevallig 757 tijd? Onze 2de 757 zit er aan te komen mogelijk met een DXB base. De eerste is reeds in DXB gebaseerd, ik kan uitzoeken of ze aan het zoeken zijn of niet en wat de details zijn.
metrodriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 10:18   #105
Dutchbird-757
Een pondje te weinig.
 
 
Dutchbird-757's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2006
Locatie: Dubai
Berichten: 657
Brevet: APTL (A)
Typeratings: Boeing 737-300/900 & B737 MAX 8. (ex Embraer 170/175/190/195 and BAe146 / AVRO RJ100/85)
Uren: The clock is ticking
Citaat:
Origineel gepost door metrodriver Bekijk Bericht
Dutchbird 757, klote om dat te horen. Heb je toevallig 757 tijd? Onze 2de 757 zit er aan te komen mogelijk met een DXB base. De eerste is reeds in DXB gebaseerd, ik kan uitzoeken of ze aan het zoeken zijn of niet en wat de details zijn.
Merci voor het aanbod! Anders dan mijn username doet vermoeden heb ik geen 757 tijd. Zoeken ze per se typerated of NTR is ook een optie? (3000hrs TT)
Dutchbird-757 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 11:48   #106
Radix
-
 
 
Airworker sinds: Jul 2004
Locatie: -
Berichten: 474
Brevet: CPL+IR, EASA PPL
Typeratings: -
Uren: four digits
600.6 uur en
1031 landingen (Geen typefout)

Plenty of failures
Gek genoeg allemaal tijdens de lijncheck.

1x alternator failure
1x band verwisseld (op een ander company aircraft)
3x weather diversion
1x go-around
2x brandstof gestolen uit tanks
Radix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 11:52   #107
metrodriver
heeft nog geen status
 
 
metrodriver's Avatar
 
Airworker sinds: May 2000
Locatie: SEA, USA
Berichten: 2.384
Brevet: atpl
Typeratings: B744, DC10, SA227, B727 FE
Uren: 6000
Geen idee, maar neem aan dat voor contracters de TR nodig zal zijn. Heb je een groene kaart dan kun je op onze normale loonlijst en dan trainen ze je.
Vreemd trouwens dat ze jullie niets aanbieden op de rest van de vloot. Toevallig nog bij de buren gekeken, Etihad, Emirates, Dubai Express.....?
metrodriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 15:30   #108
V1Rotate
Bobby Classic Driver
 
 
V1Rotate's Avatar
 
Airworker sinds: May 2010
Locatie: STR
Berichten: 927
Brevet: F ATPL
Typeratings: B737-300/900, P2006T,C172 ,C182, A210, P2002JF
Uren: 290 slowly increasing.
Citaat:
Origineel gepost door metrodriver Bekijk Bericht
Geen idee, maar neem aan dat voor contracters de TR nodig zal zijn. Heb je een groene kaart dan kun je op onze normale loonlijst en dan trainen ze je.
Vreemd trouwens dat ze jullie niets aanbieden op de rest van de vloot. Toevallig nog bij de buren gekeken, Etihad, Emirates, Dubai Express.....?
Qatar?
V1Rotate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 16:03   #109
Boer
I still jerk off manually
 
 
Boer's Avatar
 
Airworker sinds: Dec 2000
Locatie: Amersfoort
Berichten: 774
Brevet: ATPL/GMB
Typeratings: E170/175/190/195, Fokker 50/60
Uren: >5000
Citaat:
Origineel gepost door Dutchbird-757 Bekijk Bericht
Merci voor het aanbod! Anders dan mijn username doet vermoeden heb ik geen 757 tijd. Zoeken ze per se typerated of NTR is ook een optie? (3000hrs TT)
Collega van me is net naar Oman gegaan voor 2 jaar op de Embraer, is dat misschien iets?
Boer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 16:14   #110
Dutchbird-757
Een pondje te weinig.
 
 
Dutchbird-757's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2006
Locatie: Dubai
Berichten: 657
Brevet: APTL (A)
Typeratings: Boeing 737-300/900 & B737 MAX 8. (ex Embraer 170/175/190/195 and BAe146 / AVRO RJ100/85)
Uren: The clock is ticking
Citaat:
Origineel gepost door Boer Bekijk Bericht
Collega van me is net naar Oman gegaan voor 2 jaar op de Embraer, is dat misschien iets?
Zekers! Alleen hebben ze geen vacatures op het moment. Misschien als er meerdere kisten komen dan de 4 van nu. Keep me posted als je wat weet/hoort?!
Dutchbird-757 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 16:46   #111
Windstalker
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Mar 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 165
Brevet: Geen
Typeratings: Retired
Uren: Veel
Probeer JetairFly !!!
Windstalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-01-2013, 19:23   #112
Koning Lucht
Geitenhoeder
 
 
Koning Lucht's Avatar
 
Airworker sinds: Oct 2001
Locatie: Kat-ar
Berichten: 2.280
Brevet: ATPL
Typeratings: B757/767, A330
Uren: 7500 +
Citaat:
Origineel gepost door V1Rotate Bekijk Bericht
Qatar?
Die deur zit voorlopig dicht, ben ik bang...
Koning Lucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2013, 13:44   #113
V1Rotate
Bobby Classic Driver
 
 
V1Rotate's Avatar
 
Airworker sinds: May 2010
Locatie: STR
Berichten: 927
Brevet: F ATPL
Typeratings: B737-300/900, P2006T,C172 ,C182, A210, P2002JF
Uren: 290 slowly increasing.
Citaat:
Origineel gepost door Koning Lucht Bekijk Bericht
Die deur zit voorlopig dicht, ben ik bang...
Das vervelend.

Ik wens een ieder die zijn of haar baan kwijt is geraakt of zoekende is heel veel succes met het vinden van een goede baan als Piloot bij een (andere) Airline.

Onder zoekende zal ik ook zitten vanaf september .
V1Rotate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2013, 22:42   #114
pilot-fox
ready for departure
 
 
Airworker sinds: Jan 2007
Locatie: AYT
Berichten: 8
Brevet: (f)atpl
Typeratings: B737
Uren: appr. 1000
903:19h actual B738
0 G/A's
0 diversions
1 medical pan pan
0 failures
16:00h sim B737
pilot-fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-01-2013, 01:44   #115
Fish
heeft nog geen status
 
 
Fish's Avatar
 
Airworker sinds: Jun 2006
Locatie: Ergens
Berichten: 851
Brevet: FAA / JAA ATPL
Typeratings: 737
Uren: Genoeg
Hier:

Totaal +/- 600 uur 737
Nieuw brevet: FAA ATP
3x Go Around
1x Uitgeweken
Fish is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-01-2013, 09:14   #116
akrep
heeft een status
 
 
Airworker sinds: Sep 2008
Locatie: Midden Oosten
Berichten: 95
Brevet: ATPL
Typeratings: B737NG B777
Uren: 3000+
408 uur actual B737 B738
56 uur FFS B737NG
12 uur B200 FNPT II

2x Medical Pan Pan ( Pax )
akrep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-01-2013, 12:33   #117
Brakes Released
heeft nog geen status
 
 
Brakes Released's Avatar
 
Airworker sinds: Oct 2000
Locatie: Think Global.
Berichten: 759
Brevet: Brits plastic blauw klein boekje met gouden hoekjes met doorzichtige insteek bladzijden met een nieuw klein opvouwbaar vrotje en een Noord Amerikaans plastic kaartje formaat credit card.
Typeratings: verlopen CL-600-2B19 & CL-600-2C10 en current BD-700-1A10 en BD-700-1A11
Uren: Nog steeds exact twee keer de helft.
Net laatste twee dagen van vorig jaar er ingezet: 568tt waarvan krap 12 uur SE pijper & tjesna, de rest CF34-3B1 fuel into noise & power, 385 t/o en exact even veel happy landings, 300 uur+ was in het donker. Slechts een nieuw landje (Slovenia) en handjevol nieuwe leuke veldjes up North. Zeven maanden parttime maar wel weer plenty extra gedaan. Ongeveer anderhalve uitwijk (wx, meestal BA crap + teveel X wind), partial flap fail landing, dat was het wel zo'n beetje. Oja, enkele duizenden liters type I en II en plenty line training.

Veel geluk en gezondheid in twintigdertien!
Brakes Released is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-01-2013, 10:12   #118
MelvinR
Addicted to flying
 
 
Airworker sinds: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 241
Brevet: PPL(A)
Typeratings: SEP (C150, C172, P2002JF, PA28, A210, DA40)
Uren: Tripple digit
130+ uren PIC op A210/C172/C150/P28A

Veel mooie lange tochten (1500+ NM). Wel een keer een fuel feed probleem. waarschijnlijk door contaminated fuel en lage temperaturen (onder de -25) in een C150. 2x Comm failure en een keer instrumenten verloren in flight .
MelvinR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-01-2013, 03:24   #119
touch and go
Flying around on 3 engines
 
 
touch and go's Avatar
 
Airworker sinds: Feb 2000
Locatie: Massachusetts
Berichten: 694
Brevet: FAA & JAA ATPL
Typeratings: CE-500, CE-560XL, CL604, BBD-700 & DA-EASY
Uren: 9500+
Send a message via Skype™ to touch and go
422 uurtjes Challenger 604
6 uurtjes in de Global Express
115 T/O & LDG
130 uur in het donker
10 Atlantic crossings
0 diversion
0 Go-around
144274 NM = 267195 KM
931910 Lbs = 139091 gallon = 525764 liter = 21 van die 20ft tank-containers met "motion-lotion"

Eeen rustig jaartje zonder problemen. Lekker veel aan het strand kunnen zitten met hier en daar een scuba dive (helaas maar 7 die goed waren voor zo'n 4 uurtjes onderwater)
Hopelijk dit jaar vanhetzelfde met zo nu en dan een nieuwe bestemming!
touch and go is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Plaatsingsregels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn UTC +2. De tijd is nu 19:19.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Integrated by BBpixel Team 2018 :: jvbPlugin R1012.365.1